וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן תמיכה ברב אברג'ל: "שיחדו כדי להפיל אותו"

שי מכלוף

14.11.2013 / 17:15

עשרות מתומכי הרב מנתיבות, שמעצרו הוארך, הפגינו בכניסה לעיר והבעירו צמיגים. "ביזוי של תלמיד חכמים", אמרו. המשטרה חושדת שאברג'ל השתמש בדומרני כדי לסחוט את "הרנטגן"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

לאור הארכת מעצרו, "זכה" היום (חמישי) הרב יורם אברג'ל למפגן תמיכה בנתיבות. עשרות אנשים השתתפו בהפגנה בצומת הכניסה לעיר, שכללה גם הבערת צמיגים וחסימת המקום. המשטרה הגיעה למקום ופעלה על מנת להרגיע את הרוחות.

החשד נגד אברג'ל, כך לפי המשטרה, מתמקד בסברה שהוא זה ששלח את העבריין שלום דומרני לסחוט את הרב יעקב איפרגן – המכונה "רנטגן", בניסיון להטות את הבחירות לראשות העירייה לטובת ראש העיר הנבחר, יחיאל זוהר. עם זאת, בדיון אתמול השופט קבע כי "החשש של היחידה החוקרת ערטילאי".

"בחורים מהכוללים בעיר, וגם מאופקים, באר שבע, אשדוד וחיפה, יצאו לרחובות במחאה על הביזוי של תלמיד החכמים, מורנו גדול הדור שמחליף את מרן הרב עובדיה", אמר אחד המשתתפים בהפגנה שהוסיף כי הרב ה"יריב", איפרגן, הוא האשם במצב, יחד עם דומרני. "שוחד! היה שוחד! נתנו שוחד כדי להפיל את מורנו ורבנו! אנחנו לא ניתן, אלפי אברכים יצאו כדי למחות", הבטיח.

יצוין כי אחרי חסימת הצומת, הדרך המרכזית אל ומנתיבות, המשיכו המפגינים בצעדה לעבר ביתו של "הרנטגן". גם שם המשטרה הצליחה להשתלט על המפגינים ולהרחיק אותם. אף שהמפגינים התפזרו, המתיחות בעיר המפולגת - נוכח פיצוץ הפרשה - היא רבה.

ראש עיריית נתיבות: לבדוק הקשר בין דומרני ל"רנטגן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully