וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומרני ואנשיו מובאים לדיון בהארכת מעצרם

10.11.2013 / 11:47

ראש ארגון הפשיעה חשוד שהריץ את ראש העיר יחיאל זוהר לכהונה נוספת תוך סחיטה ואיומים, בין היתר של הרב "רנטגן", שתמך ביריבו. זוהר: "לא קשור לדומרני, לא מכיר אותו"

יח"צ - חד פעמי

בית משפט השלום בראשון לציון דן בשעה זו (ראשון) בהארכת מעצרם של ראש ארגון הפשע שלום דומרני ושל ארבעה נוספים המזוהים עם פעילות ארגונו. מעצרו של חשוד נוסף, הנמצא באשפוז, יוארך בבית החולים. מעצרו של אחד החשודים בפרשה, הרב יורם אברג'יל, הוארך בארבעה ימים. דומרני ואנשיו נעצרו בחשד שסחטו באיומים גורמים שונים בעיר נתיבות, ובהם הרב יעקב איפרגן, הידוע בתור "הרנטגן", בניסיון להטות את הבחירות לראשות העירייה לטובת ראש העיר המכהן, יחיאל זוהר.

במהלך התקופה שלפני הבחירות המקומיות, תועדה דלקה במסך פרסום בעיר, שבו הוקרן סרטון שבו נראה זוהר משתולל במהלך ישיבת מועצה. חוקרי דלקות שהגיעו לזירה קבעו שמדובר בכשל חשמלי שיכול היה להיגרם ממגוון סיבות. במשטרה בודקים את האפשרות שאנשיו של דומרני עומדים מאחורי המעשה. כמו כן, במהלך הבחירות בנתיבות הסתובבו אנשי דומרני בין הקלפיות ו"עודדו" תושבים להצביע לזוהר. כמו כן, לפי החשד, הם אף ניתקו את החשמל והמים במוסדותיו של איפרגן במהלך הבחירות והציקו לאברכי הכולל שבנשיאותו. כפי הנראה, הסיבה למעשים הינה תמיכת הרב במתחרה של זוהר בבחירות - אייל מסיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך התעמולה שעלה באש בנתיבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר, בודקת המשטרה את הקשר החזק שיש לדומרני עם הרב אברג'יל, שנחשב מתחרה ל"רנטגן", ואשר לו היה אינטרס מובהק לתמוך בזוהר לראשות העירייה. במהלך הקדנציה של יחיאל זוהר בראשות העירייה, מוסדותיו זכו לתקצוב נרחב יותר מהעירייה מאשר אלה של ה"רנטגן". במהלך הבחירות נוצר מאבק יצרי בין התומכים של רב זה לבין התומכים של איפרגן. כפי שפורסם בוואלה! חדשות, חרף הרמיזות שכוונו אל ה"רנטגן", האיש עמד על שלו ולא הסיר את תמיכתו במועמד אייל מסיקה עד הסוף, דבר שלא נעלם מעיניו של דומרני. הלילה נעצר הרב אברג'יל, בחשד כי שיתף פעולה עם דומרני בקידום מועמדותו של זוהר.

לפי החשד, באחד הימים הגיע דומרני לביתו של איפרגן ודרש ממנו באיומים לתמוך בזוהר. עוד נודע לוואלה! חדשות כי מלבד איפרגן, נסחטו גם רבנים "זוטרים" יותר בעיר, כאלו אשר תמכו במסיקה. כאשר לא נענו הנסחטים לדרישותיהם של אנשיו של דומרני, כך חושדים במשטרה, הדבר נגמר בפגיעה ברכוש ואף באיומים קשים בטלפון. גורם במשטרה מסר אתמול כי אף שהמשטרה תחקור אם הייתה הטיית בחירות ברמה שניתן יהיה לבטל את תוצאותיה, הדבר יהיה קשה מאוד להוכחה. עם זאת, במשטרה סבורים כי בידיה די ראיות כדי להעמיד לדין את דומרני בגין סחיטה באיומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשד כי סחט אותו כדי לקדם את ראש העיר בבחירות. איפרגן ודומרני/מערכת וואלה!, צילום מסך

דומרני נעצר יחד עם שבעה חשודים נוספים המזוהים עם פעילות ארגונו, בעקבות חקירה שניהלה לאחרונה יחידת להב 433 בשיתוף פרקליטות מחוז דרום. המשטרה אף ערכה חיפושים בבתיהם של החשודים. במשטרה מתכוונים לבדוק גם את מעורבותם של אנשי הציבור בעיר באשר לאינטרסים שהיו מאחורי הסחיטות.

יחיאל זוהר מסר בתגובה: "אני לא מכיר את דומרני ולא קשור אליו. המשטרה צריכה לחקור". בנוגע למסך שעלה באש, ציין: "יכול להיות שאנשים ששמו את המסך התעסקו איתו וגרמו לקצר".

(עדכון ראשון: 10:47)

עוד בנושא:
מעצר דומרני: מדוע הריץ את ראש העיר בבחירות?
דומרני נעצר בחשד שסחט את "הרנטגן" מנתיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully