וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרכז ת"א: פיצוץ ברכבו של תובע נגד ארגונו של מולנר

מטען חבלה התפוצץ ברכבו הריק של פרקליט וותיק ממחוז תל אביב, שחנה סמוך לבית המשפט. לא היו נפגעים. "המעשה נועד להזהיר ולא להרוג", אמרו במשטרה. "המטען היה מקצועי"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ניסיון להלך אימים על תובעו של בכיר הפשע? פיצוץ אירע הערב (חמישי) בכלי רכב חונה ברחוב דפנה שבמרכז תל אביב - סמוך לבתי המשפט, כמו גם לבית החולים איכילוב ולבסיס הקריה. אמבלונסים של מד"א הוקפצו לזירה, אולם לא היו נפגעים באירוע. מכבי האש השתלטו על השריפה במכונית, לה נגרם נזק כבד. האזור נסגר לתנועה, וחבלנים הגיעו לסרוק את הרכב.

המכונית שהתפוצצה שייכת לעורך דין מפרקליטות מחוז תל אביב, המנהל כמה תיקים נגד עבריינים, ובין היתר שימש באחרונה כתובע במשפט נגד ארגון הפשיעה בראשותו של עמיר מולנר - ולפיכך חושדים במשטרה שמדובר בניסיון להעביר מסר מאיים לפרקליט הוותיק, שעובד קרוב ל-20 שנה בפרקליטות. הוא נחשב לתובע חרוץ ויסודי, והיה בעבר התובע בכמה תיקים בפרופיל גבוה. צו איסור פרסום מוטל על פרטי הפרקליט.

פיצוץ רכב ברחוב דפנה במרכז תל אביב, נובמבר 2013. דרור עינב
חלקי המכונית עפו למרחק של 15 מטרים/דרור עינב

גורם במשטרה אמר לוואלה! חדשות כי בכלי הרכב הוטמן "מטען מקצועי". עם זאת, הוא העריך שהמעשה נועד "להזהיר ולא להרוג". בשל חומרת האירוע, חקירת הפיצוץ תועבר לידי יחידת להב 433 של המשטרה. מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו הגיע אף הוא לזירה יחד עם שוטרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. בהמשך הגיעו לזירה גם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ופרקליט המדינה, משה לדור. האחרון אמר כי האירוע הוא "המחשה חמורה ביותר של חציית קו אדום, שבעבר לא חווינו כמותו, של ניסיון לפגוע במי שפועל למען הגנת החברה בישראל. הפרקליטות עומדת בפני משימות לא קלות. אחת מהן היא הלחימה בארגוני פשיעה. כשהם מתמודדים אחד נגד רעהו זה חמור, והמשטרה עושה הכול כדי למגר את התופעות ולכלוא את האחראים לעבירות החמורות ולכליאתם. היום, כשמגיעים גם אל הפרקליטים, זה דבר חמור מאין כמותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"השאריות עפו 15 מטר"

"השאריות עפו למרחק של כ-15 מטר, אבל רק שני כלי הרכב שהיו צמודים (לרכב שהתפוצץ) ממש ניזוקו", סיפר לוואלה! חדשות עמיר, עד ראייה למקרה. לדבריו, דקות ספורות אחרי האירוע עצמו כבר כובתה השריפה.

פיצוץ רכב ברחוב דפנה במרכז תל אביב, נובמבר 2013. דרור עינב
חבלנים בזירת הפיצוץ/דרור עינב

מיטל, עדת ראייה נוספת לאירוע, אמרה: "ישבנו בגן שעשועים מעבר לכביש. מול רחוב דפנה. הרחוב היה שקט מאוד, ופתאום היה פיצוץ מאוד גדול. התחלנו לרוץ. חברתי חשבה שגז התפוצץ ולא ידענו במה מדובר".

לאחרונה אירעו מספר פיצוצים בכלי רכב, במה שנראה כמו עליית מדרגה בעימותים בין ארגוני פשיעה. כעת, נדמה שאותה שיטה מופעלת גם נגד אנשי התביעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה סגרה את הזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור בו אירע הפיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully