וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסיסיפי בוערת: מי רצח את משפחת יוז-סמית'?

מכונית נטושה ושרופה, גופות שנמצאו בבית רחוק משם, ושיחת טלפון שנקטעה במפתיע: אחרי 4 ימי חיפושים נמצאו גופות שלושה בני משפחה, אבל סימני השאלה שעלו נותרו ואף התעצמו

מי רצח את משפחת יוז-סמית'? שלב אחד בפיצוח התעלומה בדבר גורלה של משפחת סמית'-יוז ממיסיסיפי שבארצות הברית הסתיים היום (שלישי) בבוקר, כאשר גופותיהם של לאטרי סמית', בן 34, אטירה יוז-סמית', בת 30, ובנם בן ה-7 ג'יידון, נמצאו בבית נטוש.

התעלומה החלה בשיחת טלפון שקיימה אטירה עם בני משפחתה האחרים ביום שישי האחרון בשעות הערב. לפי עדות בני המשפחה, אטירה אמרה להם שהיא נאלצת לעזוב את העיר למספר ימים, כאשר נשמע היה שהיא כבר יצאה לדרכה. השיחה התנתקה באופן פתאומי ומאז לא נודעו עקבותיהם של יוז-סמית', בעלה ובנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יידון, לאטרי ואטירה יוז-סמית'/מערכת וואלה!, צילום מסך

למחרת אותה שיחה מוזרה, נמצא רכבם של השלושה כשהוא הפוך, מרוסק ושרוף, אך ללא זכר לבני המשפחה. אתמול, כיומיים לאחר איתור הרכב, מצאה המשטרה את ארנקה של יוז-סמית', את תעודת הזהות שלה וחפצים נוספים השייכים לבני המשפחה, ביניהם בגדים שעליהם כתמי דם. החפצים נמצאו בפח אשפה בתחנת דלק, כאשר בקרבת תחנת הדלק נמצא ביתן של אימו ואחיותיו של לאטרי סמית'. במסגרת חיפוש שערכו השוטרים בביתן, ולאחר תשאול השכנים, התגלה כי הן עזבו אותו בחופזה יום קודם לכן. כמו כן, סיפרו השכנים כי סמית' ניסה לפני מספר שבועות לדרוס עם מכוניתו את אשתו אטירה.

היום, כאמור, נמצאו גופותיהם של השלושה בבית נטוש, המרוחק פחות משני קילומטרים מהמקום בו נמצא רכבם המרוסק והשרוף. השלושה, כך הסתבר, נורו למוות, ולהערכת המשטרה הם לא שהו ברכב כשזה התרסק, או שמא רוסק בכוונה.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם המשטרה תצליח לפתור את התעלומה?/ShutterStock

כדי להוסיף לסימני השאלה הרבים שעולים מהתעלומה הטראגית הזו, מסתבר כי במהלך הימים בהם חיפשה המשטרה אחר השלושה, נעצר אדם בשם טימות'י ברנס, בן 42. כלל לא ברור האם בני משפחת יוז-סמית' הכירו את ברנס, וכמו כן, חלקו של ברנס בפענוח התעלומה ומציאת הגופות נותר לא ידוע נכון לשעה זו.

לקריאה נוספת:
צפו: האם כך נראה אדם אחרי שרצח את ארוסתו?
תיעוד מחריד: החביא את גופת אמו המבותרת במזוודה
בריטניה: חף מפשע הוצת למוות לאחר שנחשד כפדופיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully