וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסיקי החשוד ברצח נאוה חן: "הוא נראה תמיד עצבני"

24.10.2013 / 18:33

מעסיקיו של אבנר טווק-ברק, החשוד ברצח בת זוגו נאוה חן בתל מונד, סיפרו כי הוא "הוא לא תקף או התפרץ אבל פעל בלחץ". המשטרה: הוא קשר עצמו לרצח

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

"עובד טוב – אך עצבני"- כך תיארו היום (חמישי) מנהלי חברת השיווק "אסיה מזון" את אבנר טווק-ברק, החשוד ברצח בת זוגו לשעבר נאווה חן. טווק בן ה-49,שהועסק בחברה, נלכד הבוקר באשקלון לאחר מצוד בן יומיים אחריו. הוא חשוד כי רצח את חן בביתה ביישוב תל מונד שבשרון על רקע סכסוך ביניהם. "הוא עבד כמנהל אולם אצלנו והיה עובד טוב, אבל נראה כל הזמן עצבני. הוא לא תקף או התפרץ אבל הוא פעל בלחץ ודיבר המון בטלפון. הוא עשה עלינו רושם של אדם מאוד עצבני", סיפרה ימית אלל, מבעלי "אסיה מזון".

לאחר יומיים: נעצר החשוד ברצח זוגתו בתל מונד. שי מכלוף
החשוד ברצח אבנר טווק-ברק ונאווה חן/שי מכלוף

לדבריה, טווק-ברק החל לעבוד בחברה הפועלת מצריפין בחודש יולי האחרון. "הוא סיפר לנו שהוא ובת זוגו נפרדו כבר בתקופת החגים, ומאז היא לא הניחה לו ורדפה אחריו", אמרה אלל. בתחילת השבוע הודיע טווק-ברק למעסיקיו כי הוא נפגע במהלך העבודה והוא נמצא בחופש מחלה. "זה נראה לנו כמו הצגה אבל אפשרנו לו לצאת לחופשה. מאז הוא לא חזר", הוסיפה אלל.

אתמול פנתה המשטרה לציבור בבקשה לסייע לה באיתורו של טווק-ברק, ובני משפחתה של חן אף פרסמו את תמונתו בפייסבוק. כאשר גילתה אלל כי אחד מעובדיה חשוד ברצח, היא הוכתה תדהמה. "זה לא פשוט לעכל את העובדה שעובד שלך חשוד ברצח. לא ישנתי כל הלילה מהמחשבות שאני מכירה רוצח, וזה לא קל לקום לעבודה בידיעה שחשוד ברצח עבד אצלנו", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אירוע דקירה בתל מונד. דרור עינב
זירת הרצח בתל מונד/דרור עינב

שוטרי מרחב שרון שלכדו בסיוע כוחות ממרחבים נוספים את טווק-ברק, העבירו אותו לחקירה בתחנת משטרת כפר סבא. מחר בבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. לדברי מפקד מרחב שרון, תת-ניצב קובי שבתאי, הוא שיתף פעולה בחקירה וקשר עצמו לרצח. על פי המידע שהתקבל במשטרה, טווק-ברק התגורר בתקופה האחרונה ברכבו. גורם במשטרה אמר לוואלה! חדשות כי הוא החזיק ברשותו כמה טלפונים ניידים והיה רשום בכמה כתובות מגורים. הגורם הוסיף כי כבר אתמול בשעות הערב התקבלה מידע ראשוני על מקום הימצאו של טווק-ברק. "בהמשך לפעילויות הסמויות והגלויות שביצענו, כולל שימוש באמצעים טכנולוגיים והפעלת מסוק וכוחות בשטח, הצלחנו לזהות הבוקר את החשוד", אמר תנ"צ שבתאי. "הוא לא ניסה להימלט, הוא הופתע על ידי הכוח". בעקבות מקרה הרצח הורה מפקד מחוז מרכז, ניצב ברונו שטיין, לפתח מודל פעולה שימנע הישנות מקרים דומים.

מחקירת המקרה עולה כי במהלך החודש פנתה חן לתחנת המשטרה בנתניה. בתחילת החודש היא התלוננה על איומים, כאשר לדבריה טווק-ברק איים שיספר עליה פרטים אינטימיים לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא עזב את הבית, ולאחר מכן איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully