וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: גבר נורה למוות בחניון באור יהודה

האיש בן ה-38, עבריין מוכר, נמצא ללא רוח חיים כשסימני ירי על גופו. צוות מד"א קבע את מותו. החקירה הועברה ליאחב"ל, וההערכה היא שמדובר ב"סגירת חשבונות" בעולם התחתון

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

גבר בן 38 תושב אור יהודה, עבריין בכיר, נמצא הבוקר (שני) ללא רוח חיים כשסימני ירי על גופו בחניון תת קרקעי ברחוב ניצן בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של האיש. החקירה הועברה ממשטרת תל אביב ליחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל להב 433), וההערכה הרווחת היא שמדובר בסגירת חשבונות אישית בעולם התחתון - שכן הנרצח היה מסוכסך עם גורמים פליליים שונים. טרם אותרו חשודים במעשה.

מחקירת האירוע עלה כי האיש חזר בשעות הלילה לביתו, והחנה את רכבו בחניון הבניין. במקום, כך לפי החשד, חיכו לו המחסל או המחסלים. בין הצדדים התפתח עימות, שהסתיים בירי הקטלני. את הגופה מצא אחד מדיירי הבניין שירד לחניון סמוך לשעה 6:30 בבוקר, מספר שעות אחרי האירוע. אשתו של הנרצח, שהגיעה בבוקר לחניון על מנת לקחת את ילדיה לגן ולבית הספר, גילתה שמדובר בבעלה. בידי המשטרה תיעוד ממצלמות האבטחה של הבניין, דבר שעשוי לשפוך אור על חקירת המקרה. כמו כן, אנשי מז"פ אוספים ראיות מהזירה בתקווה שהממצאים יובילו אותם למעורבים.

האזור בו בוצע הרצח

חשד לחיסול באור יהודה, אוקטובר 2013. יותם רונן
הגופה נמצאה בחניון תת קרקעי/יותם רונן
חשד לחיסול באור יהודה, אוקטובר 2013. יותם רונן
חשד לחיסול באור יהודה, אוקטובר 2013/יותם רונן

אמש מת מפצעיו גבר שנורה ונפצע מוקדם יותר כאשר אש נפתחה לעברו בבית קפה ביישוב ג'ת שבשרון. כתוצאה מהירי נפצעו עוד ארבעה בני אדם נוספים באורח קל. הקורבן הוא עבדל לטיף גרה, תושב ג'ת בן 33. היורה טרם נתפס.

ביום שלישי, שמונה באוקטובר, נמצאה גופת גבר בן 42 בבית ברחוב גולד בנתניה, כשעליה פצעי ירי. האיש נמצא מוטל על השטיח בסלון ביתו, ללא רוח חיים. אחיו מצא אותו והזעיק את כוחות ההצלה והמשטרה למקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש. לדברי מפקד תחנת נתניה, ניצב משנה דורון תורג'מן, דלת הדירה הייתה נעולה מבפנים ועל פי ההערכה, הרצח ארע במהלך הלילה. הנרצח מוכר למשטרה מתחום הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully