וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב טבריה אנס צעירה ברחוב לאור יום

13.10.2013 / 10:15

החשוד נעצר לאחר שידיד של הנאנסת התלונן במשטרה, וזו התקשתה לשתף פעולה בחקירתה בשלב מצבה הנפשי הירוד. הידיד העיד כי היא סיפרה לו שנגררה לשיחים בעת שהלכה ברחוב ונאנסה

תושב טבריה בן 42 נעצר אתמול (שבת) בחשד לאונס אלים של צעירה בת 23, תושבת הצפון, ביום שישי האחרון בעיר. על פי החשד, בעת שצעדה בצהרי היום ברחוב צדדי, החשוד עקב אחריה, התנפל עליה, גרר אותה לפינה מוסתרת ושם ביצע את זממו. בפעילות של שוטרי תחנת טבריה החשוד נעצר אתמול והוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו.

את התלונה על האונס הגיש ידידה של הצעירה, לאחר שסיפרה לו על שאירע. בשל מצבה הנפשי הירוד, הנאנסת אינה משתפת פעולה באופן מלא עם החקירה ונדרשו יותר מ-30 שעות של חקירה ופעילות משטרתית על מנת לאתר את זירת האירוע ואת החשוד במעשה, המוכר למשטרה, אולם מתחום עבירות הרכוש והאלימות.

סגן מפקד משטרת טבריה, רב-פקד גדי רון, סיפר לוואלה! חדשות כי מהחקירה עולה כי הידיד קיבל מהנאנסת הודעת דואר אלקטרוני שבה סיפרה לו שנאנסה. "לפי עדותו, עם קבלת האימייל הוא הגיע לביתה ומצא אותה כשהיא חבולה, פצועה ובמצב נפשי קשה מאוד. היא סיפרה לו שבשעה שהלכה ברחוב לתומה, הוא עקב אחריה ואז במפתיע החל לגרור אותה לשיחים, שם הוא אנס אותה בברוטליות", אמר רפ"ק רון. הוא עוד הוסיף כי מדובר ברחוב צדדי, וככל הנראה איש לא שמע ולא ראה את המתרחש בעת זעקותיה של הצעירה.

"ברגע שנודע לנו על האירוע, התחנה עזבה כמעט הכול", הוסיף קצין המשטרה. "בתחילה לא היה לנו קצה חוט, כי היה קשה מאוד לחקור את הנאנסת, מאחר שהיא הייתה נסערת, נרגשת ובמצב נפשי קשה. התחלנו להפעיל מקורות מודיעיניים ולנסות לאתר את הזירה. רק בשבת לפנות בוקר, לאחר חקירה מאומצת של הנאנסת, שבה הצלחנו לדלות כמה פרטים, הצלחנו לאתר את החשוד. אנו עושים הכול על מנת להביא את הראיות הדרושות".

הצעירה, שכפי הנראה עלתה לארץ רק לאחרונה, הועברה בתום חקירתה למרכז לנפגעי אלימות מינית בבית החולים פוריה, שם היא עוברת בדיקות. במקום מספרים כי היא חוותה אלימות קשה, היא במצב של הלם ולא מתקשרת כלל.

לקריאה נוספת:
אישום: חייל אנס חיילת בבסיס, חברו הפיץ תיעוד
חשד: הצעירה מירושלים פצעה את עצמה, לא היה אונס
חשד: בת 15 נאנסה על ידי שני תושבי הצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully