וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אלמונים ניסו להצית את מסעדת "צחי בשרים"

1.10.2013 / 9:51

פחית ובה חומר דליק הושלכה הלילה לעבר אדנית צמחיה מחוץ למסעדה שבה עבדו החייל תומר חזן, והפלסטיני נידאל עמאר שרצח אותו. איש לא נפגע. במשטרה בודקים קשר בין המקרים

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

(הפגנה מחוץ למסעדה בשבוע שעבר)

אלמונים השליכו הלילה (שלישי) פחית עם חומר דליק לאדנית צמחיה מחוץ למסעדת "צחי בשרים" בבת ים, שבה עבדו החייל תומר חזן, והרוצח הפלסטיני נידאל עמאר, שפיתה אותו להגיע לשטחים כדי לחטוף אותו ולהתמקח עבור שחרור אחיו הכלוא בישראל. שוטרים הגיעו למקום, כיבו את הדלקה במטף, ופתחו בחקירה פלילית. בין היתר, נבדק חשד לניסיון הצתה, וכן נבדק אם יש קשר בין ניסיון ההצתה לבין האירוע הביטחוני לפני כשבוע וחצי. איש לא נפגע בתקרית ההצתה.

המסעדה בה עבד החייל שנרצח. שלומי גבאי
הפגנה מחוץ ל"צחי בשרים" בבת ים/שלומי גבאי

לאחר החטיפה והרצח, ספגה מסעדת "צחי בשרים" ביקורת על כך שהעסיקה את עמאר במקום, על אף שלא היה לו אישור עבודה. על כן, זומן בעלי המסעדה לחקירה. בשבוע שלאחר הרצח אף נותרה המסעדה סגורה, על פי בעלי המקום מתוך רצון להשתתף באבל המשפחה. "עקב האסון הגדול שפקד אותנו, נסגור את המסעדה לשבוע הקרוב כדי להתייחד עם המשפחה האבלה. כולנו מלאי צער ותדהמה", נכתב בשלט שנתלה בפתח המקום.

בשעות ערב, לאחר היוודע הרצח, גם הפגינו מאות בני אדם מחוץ למסעדה, תוך קריאות "צחי תיסגר", "מוות לערבים" ו"בת ים יהודית", ודרישה מבתי העסק שלא להעסיק עובדים פלסטינים. בימים שלאחר מכן אבטחו את המקום כוחות משטרה מחשש שינסו לפגוע בה.

עוד בנושא:
גורם במשטרה: רוצח תומר חזן הועסק באופן בלתי חוקי
אביו של רוצח החייל על בנו: "הייתי יורה לבני בראש"
סמל תומר חזן נרצח בגדה: כך זה התבצע, שלב אחר שלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully