וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במשטרה: רוצח תומר חזן הועסק באופן בלתי חוקי

בעלי מסעדת "צחי בשרים" בבת ים, שבה עבדו חזן והפלסטיני נדאל עמאר, החליט לסגור את המקום לשבוע הקרוב "כדי להתייחד עם המשפחה האבלה". הוא יובא בהמשך לחקירה במשטרה

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

יומיים אחרי חטיפתו ורציחתו של סמל תומר חזן בידי פלסטיני שעבד עמו, גורמים במשטרה הבהירו הבוקר (ראשון) שבניגוד לטענת מסעדת "צחי בשרים" בבת ים שבו עבדו השניים, נדאל עמאר, תושב קלקיליה בן 42, הועסק במקום על אף שלא היה לו אישור עבודה. במשטרה מתכוונים לזמן את בעלי המקום לחקירה בהמשך.

עוד באותו נושא:
סמל תומר חזן נרצח בגדה: כך זה התבצע, שלב אחר שלב
החטיפה והרצח בגדה: החשש הגדול של צה"ל התממש
חייל פותה בידי פלסטיני שעבד עמו - ונרצח ליד קלקיליה

מפגינים מול מסעדת צחי בשרים בבת ים שבה הועסקו החייל תומר חזן והמחבל. דרור עינב
הפגנה מחוץ למסעדת "צחי בשרים" בבת ים, אמש/דרור עינב

הסניף של מסעדת הבשרים בבת ים לא נפתח הבוקר לפעילות וצפוי להישאר סגור במהלך השבוע הקרוב. על פי בעלי המקום, ההחלטה התקבלה מתוך רצון להשתתף באבל המשפחה. "עקב האסון הגדול שפקד אותנו, נסגור את המסעדה לשבוע הקרוב כדי להתייחד עם המשפחה האבלה. כולנו מלאי צער ותדהמה", נכתב בשלט שנתלה בפתח המקום.

אמש הפגינו כ-200 בני אדם מחוץ למסעדה, תוך קריאות "צחי תיסגר", "מוות לערבים" ו"בת ים יהודית", ודרישה מבתי העסק שלא להעסיק עובדים פלסטינים. הבוקר מאבטחים את המקום כוחות משטרה מחשש שינסו לפגוע בה.

במוצאי שבת פרסמה הנהלת "צחי בשרים" הודעה: "אני אף פעם לא העסקתי עובדים בלתי חוקיים. גם ככה אנחנו כאובים על הילד שלנו שנרצח, אנא אל תוסיפו לכאב. אני ומשפחתו בשוק, וכמובן כל הצוות. כולנו עבדנו עם נדאל יום-יום והוא לא הראה שום סימנים של שונא יהודים, ההיפך".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה נסגרה כדי להתייחד עם המשפחה האבלה. סמל תומר חזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חזן בן ה-20 מבת ים נרצח ליד קלקיליה בידי עמאר בן ה-42, שרצה להשיג קלף מיקוח לשחרור אחיו מהכלא בישראל. עמאר שכנע את חזן להתלוות אליו לשטחים, כשלפי החשד הפגישה אירעה על רקע פלילי. אז, כך עולה מהחקירה, הגיעו השניים לשטח פתוח ליד הכפר סניריא, שם השליך עמאר את החייל לבור מים, והוא מת מעוצמת המכה.

חזן הוגדר כנעדר, וכוחות צה"ל ושב"כ פתחו בחיפושים. החקירה הובילה לעמאר, וכוחות שב"כ, ימ"מ וצה"ל פשטו על ביתו. הוא ואחיו נעצרו והועברו לחקירת שב"כ, שם הודה עמאר במעשה והגופה אותרה על ידי חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully