וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנס ידידה כדי שלא תגלה שהכניס אחרות להריון"

גלעד גרוסמן

18.9.2013 / 14:00

בן 40 מהמרכז נאשם באונס ידידתו, אחרי שחשד בה כי תספר לזוגתו ששתי נשים מצפות לילד ממנו. לפי האישום, הוא איים לרצוח אותה אם לא תסכים לשתוק. פרקליטתו: "תלונה דמיונית"

הפרקליטות הגישה שלשום (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב המרכז בן 40, הנאשם באונס ידידתו. לפי האישום, הוא חשש שזו תגלה לחברתו כי באותו הזמן הכניס להריון שתי נשים אחרות.

הסיפור המשונה התחיל ביולי אשתקד – שעה שהנאשם התגורר עם בת זוגו, אולם במקביל ניהל שתי מערכות יחסים עם שתי נשים נוספות, שאף נכנסו ממנו להריון. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שרון משעל מפרקליטות מחוז מרכז, לידידתו של האיש נודע על הסיפור מאשתו של אחיו. לטענת הפרקליטות, הנאשם התקשר אליה וביקש ממנה לבוא לביתו, כדי לשוחח עמה על עסק שבכוונתו לפתוח עם אביה. כאשר היא הגיעה לדירתו הוא הציע לה כוס יין, והשניים החלו לשוחח. במהלך השיחה סיפר לה הנאשם על כוונתו להוליד ילדים מנשים שונות, ואמר לה כי הוא "עובד" על כך. הוא שאל אותה אם היא יודעת משהו על כך, והיא השיבה בשלילה. עם זאת, כך נטען, הוא הבין שהיא אכן יודעת.

בשלב מסוים, לפי האישום, ביקשה המתלוננת לעזוב, אלא שאז זינק עליה הנאשם, הפיל אותה על הרצפה ואמר לה שהוא "חייב להרוג אותה" כדי שלא תספר לחברתו על ההריונות. בהמשך הוא הכה אותה, איים עליה עם סכין ואף איים לשרוף אותה. רק אחרי שהבטיחה לא לגלות על הסיפור, הניח הנאשם למתלוננת הבוכייה. עם זאת, כאן לא תמו צרותיה – שכן הוא הבהיר לה שאם לא תקיים איתו יחסי מין הוא יהרוג אותה. המתלוננת, שחששה לחייה, הסכימה לקיים עם הנאשם יחסי מין, ולאחר מכן עזבה את המקום אחרי שנשבעה לא לספר על שאירע. "במהלך האירועים המתוארים חשה המתלוננת אימה, חוסר אונים וחשש לחייה", נכתב בכתב האישום. "כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לה נזק נפשי, והיא סבלה מחרדות, פחדים וסיוטי לילה במשך תקופה ממושכת".

"תלונה מופרכת"

לאחר האירוע, נעצר הנאשם וטען בחקירתו כי יחסי המין היו בהסכמה. כעבור מספר ימים הוא שוחרר, ובפרקליטות התלבטו האם להגיש נגדו כתב אישום. רק לאחר שקיימו מספר שימועים, ולמעלה משנה לאחר מעצרו, דבר נדיר בתיקי אונס, הוחלט בסופו של דבר להגיש כתב אישום. מכיוון שהנאשם שוחרר ממעצר בשעתו, הפרקליטות אינה יכולה לבקש לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים, אלא ביקשה להוציא נגדו צו יציאה מהארץ.

מהפרקליטות נמסר כי "הנאשם היה עצור במעצר לצרכי חקירה מספר ימים בסמוך לאירוע, אך בזמנו לא בשלה העת להגשת כתב אישום, ובשל מורכבות התיק הוחלט לאפשר שימוע בטרם הגשת כתב אישום. לאחר קיום מספר שימועים, וכמה השלמות חקירה, הוחלט על הגשת כתב אישום והגשת בקשה לתנאים מגבילים".

פרקליטתו של הנאשם, עורכת הדין רויטל סויד, אמרה בתגובה להגשת כתב האישום כי מדובר ב"תלונה מופרכת ודמיונית". "מרשי הינו אדם נורמטיבי, איש עסקים, והטענות המיוחסות לו הינן זרות לעולמו ולאופן התנהלותו". לדבריה, "לא בכדי לקח לפרקליטות שנה להגיש את כתב האישום. מדובר בתיק רווי כשלים, בעיות ראייתיות ותמיהות בנוגע לסיפור המופרך, שאינו מתיישב עם המציאות. צר לנו על כך שהפרקליטות מצאה לנכון לגלגל את התיק לפתחו של בית המשפט, על מנת שזה יכריע במה שברור לכל. אין לנו ספק כי בית המשפט יאמר את דברו, יקבל את כל טענותינו והתלונה תתברר כעורבא פרח".

לקריאה נוספת:
אנג’לינה ג’ולי נאבקת באונס, המשמש כנשק בסוריה
אישום: אנסו דיילת שזעקה כי היא גוססת מסרטן
”הותקפה, התחננה לעזרה מהחבר - ונאנסה שוב”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully