וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האם שרצחה: "היא תקבל חיבוק כשתחלים"

ביום שלאחר רצח הילדים בירושלים, מנסים במשפחת האם החשודה ברצח לעכל את שאירע ומביעים בה תמיכה. אבי הילדים יגיע היום לארץ ממוסקבה ויחליט לגבי מועד ההלוויות

צילום: עומר מירון, ערוץ 9, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

על אף שהיא חשודה באחת העבירות הקשות ביותר שניתן להעלות על הדעת, זוכה היום (שלישי) האם החשודה ברצח ילדיה לתמיכה מצד בני משפחתה. "היא תזכה לחיבוק מהמשפחה כשהיא תחלים", אמר לוואלה! חדשות מ', בעלה של אחות החשודה, "אנחנו מתכוונים להגיע ולבקר אותה. היא לא אשמה, זו פעולה של אדם שהיה בדיכאון ונכנס לאטרף, אבל עמוק בפנים היא בן אדם מאוד עדין".

מצבה של האם החשודה מוסיף להיות קשה אך יציב. היא עדיין מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר הניתוח המוצלח שעברה אתמול להצלת חייה, כאשר היא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ כללי. אבי הילדים צפוי להגיע היום לארץ בטיסה ממוסקבה, כאשר במקביל המכון לרפואה משפטית באבו-כביר צפוי לשחרר את גופות הילדים לשם קבורתן. עם נחיתתו, אמור האב להחליט מתי והיכן ייערכו לוויות בנו ובתו.

אחותה של האם הרוצחת מירושלים, ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
ניסתה למנוע את הרצח. אחותה של האם החשודה/נועם מושקוביץ

כזכור, אחותה של החשודה החליטה לישון בדירת אחותה בלילה שלפני הרצח "משום שמצבה הנפשי לא היה טוב", והתעוררה בבוקר למשמע צווחות הילדים וניסתה למנוע מאחותה לדקור אותם למוות. "אני לא יודע מה עבר לה בראש, אבל היא תחלים ותבין מה היא עשתה", המשיך לספר מ', "לא ידענו שום דבר על פסיכולוגים ומעורבות של הרווחה. בתקופה האחרונה היא הסתגרה בתוך עצמה ואם זה לא היה כך אולי היינו יכולים לעזור לה". "דיברתי עם אביהם הביולוגי של הילדים והוא בשוק כמונו, הוא לא מאמין שזה קורה", אמר מ', "לאחר הגירושים היא עלתה לארץ בניסיון לשפר את איכות החיים. בן זוגה החדש שכר עבורם את הדירה ולא ידוע לנו על בעיות כלכליות. היא באה לכאן לבד ולא הצליחה להשתלב ונכנסה לדיכאון שהחמיר".

על היום האחרון בחיי הילדים סיפר מ': "הם היו ילדים טובים, בערב שלפני הרצח פגשתי אותם. הגעתי אליהם הביתה כשאשתי הייתה שם והבאתי להם מצרכים מהסופר. הבית היה מלא שמחה, הם ראו סרט מצויר בטלוויזיה והכינו ארוחת ערב ופנקייק הכל היה שם רגיל".

עוד בנושא:
אב הילדים שנרצחו שמע על מותם: "שבור ומתבודד"
אחות האם החשודה ברצח: "מצבה הנפשי לא היה טוב"
הכתובת הייתה על הקיר? "לאמא היו קשיים עם בנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully