וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם דקרה למוות את שני ילדיה בירושלים

בן 7 ובת 5, נמצאו ללא רוח חיים בבית ברחוב עין גדי. אמם אותרה לידם במצב קשה, אחרי שניסתה להתאבד. אחותה, שהייתה במקום, ניסתה למנוע את הרצח ללא הצלחה, והזעיקה עזרה

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

(צילום: עומר מירון)

חשד לרצח בירושלים: שני אחים, ילד בן 7 וילדה בת 5, נמצאו הבוקר (שני) על ידי המשטרה בדירה בבית ברחוב עין גדי שבשכונת תלפיות - כשהם ללא רוח חיים. אמם של השניים נמצאה לידם, כשהיא פצועה ובמצב קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של הילדים, שעל גופם אותרו סימני דקירה. האישה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר כשגם היא דקורה. ההערכה הראשונית היא כי מדובר ברצח ובניסיון התאבדות. אביהם של הילדים שוהה כעת במוסקבה ואילו בן זוגה של האם נמצא בשוויץ. המשטרה מנסה לאתר אותם.

חשד לרצח שני ילדים בירושלים. פינוי הגופות. ספטמבר 2013. מד"א
האם מפונה לבית החולים עין כרם, הבוקר/מד"א

"כשהגענו לזירה התגלתה אלינו תמונה קשה", אמר לוואלה! חדשות פרמדיק מד"א זכי יהב שהוזעק למקום. לדבריו, במרכז הסלון הביתי שכבה האישה כבת 36 עם דקירות מרובות בפלג גופה העליון. "היא הייתה מעורפלת הכרה, ואחרי טיפול ראשוני פינינו אותה משם", סיפר. בקצה אחד של הסלון שכב הילד בן ה-7 שבפלג גופו העליון דקירה עמוקה. לפי מד"א הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. "בקצה השני של הסלון שכבה ילדה בת 5 עם סימני דקירה רבים בפלג גופה העליון, ללא רוח חיים, וגם פה נאלצנו לקבוע את מותה", אמר יהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים שנדקרו למוות בידי אמם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא היה ניתן לתקשר עם האם. היא קיבלה טיפול רפואי ראשוני במקום ופונתה מהזירה", הוסיף דובר מד"א זכי הלר. היא הועברה לחדר הטראומה בבית החולים והוכנסה לחדר ניתוח, כשבצווארה חתך עמוק. מעין כרם נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה.

זירת רצח שני ילדים בירושלים. ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
הבניין בו אירע המקרה, הבוקר/נועם מושקוביץ

"בשבע בבוקר התקבלה הודעה על אישה מתבצרת בביתה", סיפר ניצב-משנה חיים בלומנפלד מפקד מרחב מוריה שהגיע אף הוא לזירה. לדבריו, כוח שהגיע למקום נתקל בדלת סגורה ומתחקור עלה שהיא נעלה עצמה לאחר שפגעה בילדיה. "השוטר שהגיע למקום פרץ לדירה דרך מרפסת השכן. התגלה בפניו מחזה מזעזע שבו שני ילדים כבני חמש ושבע שכבו מתים על הרצפה והאם דקורה בחלק העליון של גופה במצב קשה", אמר.

פחות משנה בארץ

לפי חקירה ראשונית של המשטרה, בדירה בה נמצאו הגופות ישנה הלילה גם אחותה של האם. האחות התעוררה הבוקר לקול צווחות הילדים וראתה את האם כשבידה סכין. היא הספיקה לראות את הבן שותת דם ואת האם מנסה לדקור את הילדה.

לפי עדותה, היא ניסתה למנוע בעדה לעשות זאת בכוח ואף נאבקה עמה, אך ללא הצלחה. אז, ירדה הדודה אל דירתו של השכן, שהזעיק את המשטרה למקום וטען כי הדודה הופיעה בביתו כשידיה מגואלות בדם. "המצב הנפשי של האם, שהיא מתארת, הוא לא משהו שאנחנו יכולים להסיק ממנו כרגע מסקנות", אמר בלומנפלד.

האם אינה מוכרת למשטרה, וכעת נבדק האם רשויות הרווחה הכירו את המשפחה. האם היא עולה חדשה מאוקראינה, שעלתה ארצה השנה ללא הוריה. אלו שני ילדיה היחידים, והיא גרושה מהאב, שכאמור אינו בישראל. האחות ממשיכה למסור את עדותה.

שמעון אוסדון, שגר בקומת הקרקע בבניין סיפר לוואלה! חדשות כי האם גרה לבד עם ילדיה וכי היא הייתה נראית אם טובה. "היא הייתה יוצאת איתם לטייל ולקחה אותם לגנים באזור הטיילת", אמר, "הם היו ילדים שקטים. קצת הציק כשזרקו אבנים על הפחים - אבל זה ילדים, מה לעשות. אף פעם לא שמענו צעקות מהדירה. היא הייתה אישה נחמדה אבל דיברה רק רוסית, לכן לא כל כך תקשרנו איתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור בו אירע המקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת ספטמבר נרצחו ארבעה בני אדם בכפר דבורייה שבצפון. בשיר נג'אר, תושב הכפר, רצח את גרושתו, בת 37, ואת בנותיו - בת 16, 15 ו-6, והתאבד.

בחודש יולי נעצר עלי אמטיראת, תושב אל-פורעה שבנגב. הוא חשוד שרצח בחודש מאי את שתי בנותיו הקטנות, בנות שלוש וחצש. הן נמצאו בביתן ללא רוח חיים אחרי שנחנקו.

הורים שרצחו את ילדיהם: היסטוריה מדממת לאורך השנים

ניצב משנה חיים בלומנפלד מפקד מרחב מוריה בזירת רצח שני הילדים בירושלים. ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
"האישה התבצרה בביתה". נצ"מ בלומנפלד/נועם מושקוביץ
זירת רצח שני ילדים בירושלים. ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
זירת רצח שני ילדים בירושלים. ספטמבר 2013/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully