וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנסו דיילת אמריקנית בחדר מלון בתל אביב

2.9.2013 / 13:52

אלעד ויניגר, בן 26 מחיפה, וצעיר נוסף חשודים שאנסו דיילת מארצות הברית שהכירו במסיבה במועדון בעיר. ויניגר נעצר לפני יומיים והמשטרה ממשיכה בחיפוש אחר הצעיר השני

אלעד ויניגר, תושב חיפה בן 26, נעצר לפני יומיים בחשד לאונס ומעשה סדום של דיילת מארצות הברית בשנות העשרים לחייה בחדר בבית מלון בתל אביב לפני כחודש - כך הותר היום (שני) לפרסם. על פי החשד, הצעירה בילתה במועדון בעיר שם פגשה את ויניגר וצעיר נוסף שהיה עמו. לאחר הבילוי היא הגיעה עם השניים לבית המלון, שם, על פי החשד, אנסו אותה וביצעו בה מעשה סדום. לפני יומיים, כאמור, נעצר ויניגר, ומעצרו הוארך היום בשבעה ימים נוספים בבית משפט השלום בתל אביב. עד כה טרם נעצר החשוד השני בפרשה, והמשטרה ממשיכה במאמצי החיפוש אחריו.

מחקירתו של החשוד ומתלונתה של קורבן העבירה עולה כי השלושה היו שתויים במהלך אותו הערב ולטענת החשוד המעשים נעשו בהסכמה. לפי המתלוננת, אשר עזבה בינתיים את הארץ, המעשים בוצעו בניגוד לרצונה, וכשניסתה להתנגד והתחננה שיפסיקו הפעילו עליה השניים כוח. בבדיקה שנערכה לה, עלה כי אכן קיימה מגע מיני באותו הלילה.

אילוסטרציה. שאטרסטוק, yes
המתלוננת התחננה בפני החשודים שיפסיקו/yes, שאטרסטוק

סנגורו של החשוד, עו"ד מיכאל כרמל אמר במהלך דיון בהארכת מעצרו של ויניגר: "התיק הזה מלמד על הקלות שבה אדם יכול למצוא עצמו חשוד באונס. מדובר בצעיר ממשפחה נורמטיבית". על אף בקשתו של הסנגור לשחרר את החשוד למעצר בית או לקצר את ימי המעצר בשל החג, האריך השופט ד"ר שאול אבינור את מעצרו של החשוד בשבוע ואמר כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד. אין צורך לומר כי עבירת האונס, בפרט כאשר היא נעשית בצוותא חדא, הינה עבירה חמורה ביותר".

בשבוע שעבר, נעצר תושב תל אביב בן 20 בחשד שאנס בשבוע שעבר, ביחד עם ארבעה מחבריו, צעירה בת 22. הצעירה התלוננה במהלך סוף השבוע כי הגיעה עם חברתה, שלה הכרות מוקדמת עם החשוד, לדירתו בדרום העיר, שם הוא וחבריו הפשיטו אותה ואנסו אותה. במשטרה צופים מעצרים נוספים.

על פי תלונת הצעירה, לפני כשבועיים נסעה עם חברתה לסליחות בירושלים, ולאחר מכן חזרו השתיים למרכז הארץ לדירתו של החשוד. שם, על פי גרסתה, הן פגשו אותו יחד עם ארבעה מחבריו. הם שתו לשוכרה, ובמשטרה חושדים שאף נעשה שימוש בסם האונס. לטענת הצעירה, בשלב מסוים, כשהייתה מעורפלת חושים, חמשת החשודים הפשיטו אותה, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים.

לקריאה נוספת:
חשד: חמישה צעירים אנסו בת 22 בדירה בתל אביב
שוב אונס קבוצתי בהודו: צלמת נאנסה ליד פסי רכבת
בשל סחבת: אנס את זוגתו - וירצה עבודות שירות בלבד

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully