וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חמישה צעירים אנסו בת 22 בדירה בתל אביב

29.8.2013 / 8:02

פרסום ראשון: לפי החשד, הצעירה הגיעה בסוף השבוע לדירה בדרום העיר עם חברתה, שלה היכרות עם אחד החשודים. לאחר ששתתה לשכרה הותקפה ונאנסה. בעל הדירה, צעיר בן 20, נעצר

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לאונס קבוצתי בתל אביב: תושב העיר בן 20 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס בשבוע שעבר, ביחד עם ארבעה מחבריו, צעירה בת 22. הצעירה התלוננה במהלך סוף השבוע כי הגיעה עם חברתה, שלה הכרות מוקדמת עם החשוד, לדירתו בדרום תל אביב, שם הוא וחבריו הפשיטו אותה ואנסו אותה. במשטרה צופים מעצרים נוספים.

על פי תלונת הצעירה, ביום חמישי האחרון היא נסעה עם חברתה לסליחות בירושלים, ולאחר מכן חזרו השתיים למרכז הארץ לדירתו של החשוד. שם, על פי גרסתה, הן פגשו אותו יחד עם ארבעה מחבריו. הם שתו לשוכרה, ובמשטרה חושדים שאף נעשה שימוש בסם האונס. לטענת הצעירה, בשלב מסוים, כשהייתה מעורפלת חושים, חמשת החשודים הפשיטו אותה, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים.

הצעירה הגישה תלונה בתחנת שכונות של משטרת מחוז תל אביב. חברתה, שהייתה במקום, העידה וחיזקה את גרסתה. המתלוננת נלקחה לבית החולים וולפסון בחולון, שם נערכה לה בדיקת אונס ובמשטרה ממתינים לתוצאותיה.

בעקבות התלונה, החלו במשטרה לחפש אחר החשודים. במסגרת החיפושים נעצרה שלשום אישה של אחד מהם, ואתמול, כאמור, הם הגיעו לחשוד הראשון, תושב תל אביב בן 20, והוא נעצר על ידי בלשי יחידת 101 של מג"ב ונלקח לחקירה. בחקירתו הוא הכחיש את המעשים המיוחסים לו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר. החשודים הנוספים צפויים להיעצר בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully