וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד "עוקץ הידוענים": הונה ב-11 מיליון שקל

גלעד גרוסמן

25.8.2013 / 11:44

ניב בורסוק, שנעצר בישראל לפני שבועיים, מואשם כי התחזה לאדם אמיד על אף שהיה חייב כסף רב. בין השאר, נאשם שהוציא במרמה חצי מיליון שקלים מהבדרן ציון ברוך

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד "עוקץ הידוענים" ניב בורסוק, בן 36, המואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף והתחזות. זאת, לאחר שלטענת הפרקליטות הוא התחזה לאדם אמיד כדי לקבל אשראי, למרות שהיה חייב כסף רב.

לפני שלוש שנים נחשב בורסוק לדמות מוכרת בקרב ציבור הידוענים בתל אביב. הוא ניהל אורח חיים ראוותני והתיידד עם אנשי חברה רבים בעיר. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב, בורסוק לווה כספים מלווים חוץ-בנקאיים והשאיר אותם בחוב של 11 מיליון שקלים.

כתב אישום נגד ניב בורסוק החשוד בהונאת הסלב , אוגוסט 2013. יותם רונן
טוען שנמלט עקב איומים על חייו. בורסוק בבית המשפט, היום/יותם רונן

בין השאר, נאשם בורסוק שלווה בשנת 2006 כחצי מיליון שקלים מהבדרן ציון ברוך, עמו היה מיודד, והחזיר לו צ'קים לכיסוי החוב שלא כובדו. במרץ 2010 הוא נמלט מהארץ באמצעות שימוש בדרכונו של אחיו, בו החליף את התמונה לתמונתו שלו והוסגר מהפיליפינים לפני כשבועיים. לטענתו של בורסוק, הוא נמלט עקב איומים על חייו. "המשיב פעל בביצוע מעשי המרמה באופן שיטתי, מתוכנן תוך שהוא מנצל את האמון שנתנו בו חבריו כדי ליצור לעצמו רווח כספי נכבד ולהימלט לחו"ל", נכתב בכתב האישום.

נגד בורסוק הוצא צו מעצר בינלאומי, ובשנה האחרונה סגרה עליו המשטרה בפיליפינים. לאחרונה הוא נעצר שם, בחשד לביצועי עבירה מקומית. השלטונות זיהו כי מדובר במבוקש ישראלי והחליטו לגרשו לארץ המוצא. לפני שבועיים, כאמור, הוא לווה על ידי המשטרה הפיליפינית עד לנמל התעופה בן גוריון, שם המתינו לו אנשי המשטרה הישראלים, שלקחו אותו לחקירה. כעת, לאחר שהסתיימה החקירה והוחלט על הגשת כתב אישום, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

"עוקץ הידוענים" נעצר: חשוד שמעל ב-20 מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully