וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: כיצד הגיע מזלג לאיבר מינו של בן 70?

הגבר, בן 70 מאוסטרליה, הגיע לחדר המיון בבית החולים כשהוא מדמם מאיבר מינו. הרופאים, שראו את המזלג בצילום רנטגן שערכו לו, שלפו אותו החוצה באמצעות מלקחיים

הרופאים נדהמו: בן 70 תקע מזלג באיבר מינו/עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אאוץ': רופאים בקנברה בירת אוסטרליה הוציאו מזלג באורך עשרה סנטימטרים מאיבר מינו של גבר בן 70, כך דווח ב"קנברה טיימס". על פי הדיווח, כלי האוכל הוכנס לאיבר המין כאשר הגבר ניסה להשיג סיפוק מיני. המקרה, שנחשב כל כך יוצא דופן, זכה להופיע בכתב עת בינלאומי לרפואה כירורגית בחודש שעבר.

על פי הדיווח, האדם הופיע בחדר המיון של בית החולים בקנברה עם דימום מאיבר המין. הוא סיפר כי הכניס את המזלג לאיבר מינו כ-12 שעות קודם לכן בניסיון להשיג סיפוק מיני, אך המזלג – להפתעתו – נתקע בפנים. הרופאים, שהצליחו לחוש במזלג מבחוץ, השתמשו בצילום רנטגן שאכן הראה כי המזלג תקוע באיבר המין. לבסוף, באמצעות מלקחיים ו"שימון רציני", הצליחו הרופאים למשוך את המזלג החוצה – כשהמטופל תחת הרדמה כללית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום הרנטגן שערכו הרופאים למטופל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאמר שהתפרסם בכתב העת הבינלאומי הסבירו הרופאים כי החליטו לכתוב על המקרה "שמדגים את האתגר הגדול" עמו נאלצו להתמודד. "זה ברור שהמוח האנושי הוא חסר מעצורים ויצירתי", כתבו. לדבריהם, "גירוי ארוטי בסיוע החדרת גופים זרים קיים מאז ומעולם והציג מראות לא רגילים אך ידועים לאורולוגים".

על פי הדיווח ב"קנברה טיימס", הדוח בכתב העת כלל אזכור של מקרים אחרים, בהם הוחדרו לגוף חוטים, מפתחות, מברשות שיניים, נורות, מד חום, צמחים, ירקות נחשים ודבק. רבים מהמטופלים, כך דווח, ניסו להוציא את העצמים מגופם בכוחות עצמם בטרם הופיעו בבית החולים בשל המבוכה. ניסיונות אלה גרמו כמובן לפציעות נוספות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully