וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ לדירה בלב ת"א, אנס את הדיירת ונמלט

12.8.2013 / 14:35

המשטרה מחפשת אחר אדם שעל פי החשד פרץ לדירה ברחוב רש"י בעיר, אנס דיירת, שישנה בטרם פריצתו, נטל ממנה את מכשירה הסלולארי ונמלט. 2 חשודים שהחזיקו במכשיר נעצרו, ושוחררו

פרסום ראשון: אלמוני פרץ לפני שלושה שבועות לדירה במרכז תל אביב, אנס את הדיירת, שדד אותה ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, ועצרה לפני כשבועיים שני חשודים במעורבות במעשה אולם הם שוחררו. לאחר האירוע המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי האירוע, אולם הצו לא חודש. המשטרה מחפשת אחר החשוד, אולם בינתיים הוא טרם נתפס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על פי החשד, האיש אנס את האישה בדירתה ונמלט. רחוב רש"י בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה אירע בסביבות השעה 05:00 לפנות בוקר. אלמוני התפרץ לדירה ברחוב רש"י בעיר, בה באותה שעה ישנה הדיירת, בת 66. על פי החשד, הוא פרץ דרך החלון, וזאת במטרה לגנוב. הוא הבחין באישה, מיהר לקחת סכין מטבח, ואנס אותה תוך כדי איומים. לאחר שביצע בה את זממו, הוא לקח עמו את מכשיר הטלפון הסלולארי שלה ונמלט.

האישה התלוננה בתחנת לב תל אביב, שפתחה בחקירה והחלה לחפש אחר חשוד במעשה. לדבריה, האנס דיבר בשפה העברית. היא ציינה עוד כי דיבר עם מבטא, אך כי לא מדובר בנתין אפריקאי.

בעקבות חקירה אותר הטלפון הסלולארי שנגנב, והמשטרה עצרה את האדם אשר ברשותו היה המכשיר ואדם נוסף, אולם בתום חקירה השניים שוחררו, לאחר שהתברר כי אין להם קשר למעשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully