וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופה המבותרת: אזרח טורקי חשוד ברצח זוגתו, אזרחית רומניה

7.8.2013 / 9:12

הותר לפרסום כי גבר בן 50 נעצר אתמול לפני שעזב את הארץ, בחשד שרצח את האישה שגופתה ערופת הראש נמצאה במזוודה. הערכה: הוא הרג אותה במהלך ויכוח, ואז החליט להיפטר מהגופה

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

צפו בתיעוד מציאת הגופה ביום שבת האחרון

רצח האישה שבותרה בתל אביב: אחרי שאתמול נודע כי ישנה התפתחות משמעותית בפרשה, הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי אזרח טורקי כבן 50 נעצר אתמול בחשד שרצח את האישה שגופתה נמצאה ערופת ראש בתוך מזוודה בדרום תל אביב ביום שבת האחרון. כמו כן אישרה המשטרה לפרסם כי הנרצחת היא אילונה דניס, אזרחית רומניה בת 47 שעבדה בארץ בסיעוד קשישים, וכי הרקע לרצח הוא סכסוך כספי שהתפתח בינה לבין האזרח הטורקי, איתו הייתה בקשר רומנטי. המשטרה בודקת אם אדם נוסף סייע לרוצח לבצע את המעשה. החשוד הודה בחקירתו במיוחס לו.

ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד העריכו כבר מתחילת החקירה שהנרצחת, שראשה טרם נמצא, היא ככל הנראה אזרחית זרה. כדי להגיע לזיהוי, הם העבירו את טביעות האצבעות מהגופה שנמצאה לאינטרפול, שם נמצאה התאמה לדניס. בהמשך, איתרה המשטרה את בתה של האישה, שחיה ברומניה - ואשר ידעה לספר על אדם עמו הייתה אמה בקשר רומנטי בישראל. על פי עדות הבת - בסוף השבוע האחרון התפתחה בין השניים מריבה, שבעקבותיה נעלמה אמה, וכך גם האזרח הטורקי.

גופת אישה מבותרת נמצאה במזוודה ברחוב ההגנה בתל אביב. דרור עינב
במשטרה העריכו מתחילת החקירה שמדובר באזרחית זרה. שוטרים במקום מציאת הגופה/דרור עינב

במהלך אותו ויכוח, כך לפי החשד, הגבר הלם בדניס בראשה, וכתוצאה מכך היא מתה. כשהבין שהיא אינה בין החיים הוא החליט להיפטר מהגופה וביתר אותה באמצעות כלי חד. לפי ההערכות, החשוד - אשר נמצא בישראל זה שנה וחצי ועוסק בבנייה, עשה זאת בביתו בשכונת התקווה בתל אביב. עם זאת, בחיפוש בדירתו - לא מצאה המשטרה ראיות כלשהן למה שהתרחש שם לכאורה בשבת ולא אותר כלי הרצח. הוא הצביע על מקום פוטנציאלי למקום שבו שם את ראשה של דניס. כמו כן הותר לפרסום כי חלקי גופה נוספים נמצאו בפחי אשפה באזור שבו נמצאה המזוודה, שהונחה במקום במשך שעתיים.

החשוד התכוון לעלות לטיסה, ונעצר בדרך לנתב"ג

הודות למאמצים שהפעילה המשטרה, נלכד החשוד אתמול בשעה ארבע אחר הצהריים ברמת גן, כשהוא בדרכו לשדה התעופה בן גוריון. ברשותו נמצא גם כרטיס טיסה לטורקיה למטוס שהיה אמור להמריא בשעה תשע בערב. האיש חשב, ככל הנראה, שלמשטרה ייקח די זמן לעלות עליו – מה שיאפשר לו לברוח מהמדינה. הוא נעצר כשהיה בדרכו למעסיקו אשר החזיק בדרכונו. הבוקר התקיים דיון בבית משפט השלום בתל אביב במהלכו ביקשה המשטרה להסיר את צו איסור הפרסום בנוגע לפרשה.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתחנת רכבת. דניאל בוק
ראשה של הגופה טרם נמצא. חוקרים בזירה/דניאל בוק

גופתה ערופת הראש והעירומה של דניס אותרה כאמור בשעות הצהריים המוקדמות של יום שבת, כשהיא מוטלת בתוך מזוודה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה עם סימני אלימות קשים, שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב. פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה". חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב וצו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה והמעורבים במעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ביתור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully