וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיהוי הגופה המבותרת בתל אביב: למשטרה אין קצה חוט

4.8.2013 / 0:02

על פי הערכות, גילה של הנרצחת שנמצאה עירומה וערופת ראש בתוך מזוודה בתל אביב, נע בין 30 ל-50. חוקרי היחידה המרכזית במחוז תל אביב טרם איתרו נעדרת המתאימה לתיאור

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

נמשכת חקירת הרצח המזעזע של אישה שגופתה נמצאה אתמול (שבת) ערופת ראש בתוך מזוודה, סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בדרום תל אביב. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי פועלים בשעה זו לזיהוי הקורבן, שלפי ההערכות גילה נע בין 30 ל-50. עם זאת, עד כה לא אותרה נעדרת שעונה לתיאור הזה, דבר שמקשה על המשימה.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
טרם זוהתה הנרצחת. זירת מציאת הגופה, אתמול/דרור עינב

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה, גילו כי חלקי גופה חסרים במקום, וכן כי הגופה עירומה. ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב בנצי סאו, הוציאו צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה והמעורבים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי עובר אורח שהבחין במזוודה בכניסה לתחנת הרכבת על מסוע הנכים הזעיק את המשטרה לאחר שחשב כי מדובר בחפץ חשוד. חבלן של משטרת מחוז תל אביב שהגיע למקום מצא את הגופה, ומותה של האישה נקבע במקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
חיפוש אחר חלקי גופה חסרים. זירת מציאת הגופה בדרום תל אביב/דרור עינב

"קיבלנו קריאה על אישה כבת 30 עם סימני אלימות קשים שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב", סיפר דובר מד"א, זכי הלר. "פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה", הוסיף. סגן מפקד מרחב יפתח, יוסי שפרלינג, שהגיע גם כן לזירה אמר בעקבות קריאה שהתקבלה סמוך לשעה 12:25 על תיק חשוד, סיפר: "הגיעו צוותים של מרחב יפתח, יחד עם צוותי חבלה לטיפול באירוע שגרתי של חבלה וגילו להפתעתם גופה במקום. אנחנו עדיין בפעולות ראשונות של שלב החקירה". איגור, עובר האורח שמצא את הגופה סיפר: "עברתי עם האופניים וראיתי מזוודה שחסמה לי את הדרך. ניסיתי להרים אותה וגיליתי שהיא כבדה מאוד ואז התקשרתי למשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully