וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה ערופת ראש נמצאה במזוודה בתל אביב

3.8.2013 / 13:30

עובר אורח שהבחין במזוודה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה הזעיק את המשטרה. פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה של האישה בשנות ה-30 לחייה. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

גופת אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה בשעות הצהריים המוקדמות (שבת) ערופת ראש בתוך מזוודה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה, כאשר חלקי גופה נוספים חסרים והיא עירומה. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה כבת 30 עם סימני אלימות קשים, שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב. פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה". חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב וצו איסור פרסום יצא על כל פרטי החקירה והמעורבים במעשה.

גופת אישה מבותרת נמצאה במזוודה ברחוב ההגנה בתל אביב. דרור עינב
הגופה נמצאה ללא ראש וללא חלקי גוף אחרים. זירת הרצח, היום/דרור עינב

זירת הרצח

מחקירה ראשונית עולה כי עובר אורח שהבחין במזוודה בכניסה לתחנת הרכבת על מסוע הנכים הזעיק את המשטרה לאחר שחשב כי מדובר בחפץ חשוד. חבלן של משטרת מחוז תל אביב שהגיע למקום מצא את הגופה וכאמור פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה. במקביל, התחילו במלאכת הזיהוי של הקרבן ובין היתר ייבדקו אם היא נעדרת. כמו כן, ייקחו רקמות שלה לצורך זיהוי. כוחות גדולים של משטרה ובלשי ימ"ר בזירה. גם מפקד המחוז ניצב בנצי סאו בדרכו למקום. הכוחות סורקים את הזירה ומחפשים אחר ראיות.

גופת אישה מבותרת נמצאה במזוודה ברחוב ההגנה בתל אביב. דרור עינב
שוטרים סורקים את זירת הרצח/דרור עינב
גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
חייל מיחידת הכלבנים סורק את השטח/דרור עינב

סגן מפקד מרחב יפתח, יוסי שפרלינג, שהגיע גם כן לזירה אמר בעקבות קריאה שהתקבלה סמוך לשעה 12:25 על תיק חשוד "הגיעו צוותים של מרחב יפתח, יחד עם צוותי חבלה לטיפול באירוע שגרתי של חבלה וגילו להפתעתם גופה במקום. אנחנו עדיין בפעולות ראשונות של שלב החקירה". איגור, עובר האורח שמצא את הגופה סיפר: "עברתי עם האופניים וראיתי מזוודה שחסמה לי את הדרך. ניסיתי להרים אותה וגיליתי שהיא כבדה מאוד ואז התקשרתי למשטרה". האיש מלווה בשוטרים ומסר עדות במשטרה.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
הגופה מפונה מהזירה/דרור עינב
גופת אישה מבותרת נמצאה במזוודה ברחוב ההגנה בתל אביב. דרור עינב
המשטרה החלה במלאכת הזיהוי של הקרבן/דרור עינב

ביום שלישי האחרון נדקרה למוות אישה בשנות ה-20 לחייה ברחוב השתולים בדרום תל אביב, וגבר, כבן 30, נפצע באורח אנוש. פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה של האישה במקום, ופינו את הגבר לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מדקירות בפלג גופו העליון.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בזוג נשוי, נתינים זרים מאריתראה, וכי הבעל הוא שדקר את האישה, ולאחר מכן את עצמו, במחסן שבו התגוררו בדרום העיר. שוטרים הגיעו למקום בעקבות קריאה על צעקות שבקעו מהמקום, ומצאו את השניים דקורים. הם היו ללא עבר פלילי ולא היו להם ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully