וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בתוך רכב

2.8.2013 / 3:21

מחקירה ראשונית עולה כי האיש, בן 28 המוכר למשטרה, נורה מקטנוע חולף ברחוב ירושלים בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא ירוי בפלג גופו העליון, וקבע את מותו

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

צעיר בן 28 נורה הלילה (שישי) למוות ברחוב ירושלים בבת ים. האיש, המוכר למשטרה, נמצא כשהוא ירוי בתוך כלי רכב שעמד ברחוב. צוות של מד"א שהגיע למקום מצא אותו מחוסר הכרה בתוך הרכב, ונאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הירי בוצע מקטנוע חולף, שנמלט מיד מהמקום. המשטרה פתחה במצוד אחר היורה. עוד עולה כי הנרצח מתגורר בבניין שניצב מעל הרכב בו נורה. חרף היותו מוכר למשטרה, לא היה ידוע על סכסוך שלו עם עבריינים באזור. משטרת מרחב איילון פתחה בחקירת האירוע.

יוני טבקמן, פרמדיק של מד"א, שהגיע לזירת האירוע, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על אירוע ירי. כשהגענו למקום ראיתי רכב חונה, ובתוכו גבר כבן 30 יושב כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה, ללא דופק ועם מספר פצעי ירי בפלג גופו העליון. נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת האירוע

בחודשים האחרונים מתמודדת המשטרה בבת ים עם שורת אירועים אלימים במיוחד, והתושבים בעיר חסרי אונים לנוכח ריבוי המקרים. ביום שישי שעבר נפצע צעיר בן 22 באורח קשה לאחר שככל הנראה נדקר בפלג גופו העליון בקטטה ברחוב השר ברזילי בעיר. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון.

בנוסף, בחודש שעבר נפצע צעיר כבן 25 באורח קשה במהלך קטטה שפרצה בגינה ציבורית בשדרות העצמאות בבת ים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב שבתל אביב, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי דקירה בחזה ובראשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רצח בבת ים, אוגוסט 2013. דרור עינב
הרחוב בו בוצע הירי, הלילה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully