וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוטף מ"בית הזוועות": "אני קורבן, מכור לפורנו"

אריאל קסטרו, שהודה במסגרת הסדר טיעון בחטיפה ובאונס הנשים שכלא בביתו, טען כי סבל מבעיות מיניות "שגבו ממני מחיר לאורך השנים" וכי עבר התעללות כילד. התובע: "הוא פחדן"

מעמיד פני תמים? אריאל קסטרו, החוטף מ"בית הזוועות" באוהיו שהסכים אתמול (שישי) להודות באשמה במסגרת הסדר טיעון, טען בפני השופט כי ביצע את המעשים עקב "בעיות מיניות שמהן סבלתי לאורך השנים". קסטרו בן ה-53, שיישלח למאסר עולם ללא אפשרות לחנינה, אמר גם כי הוא "מכור לפורנוגרפיה", והסביר לשופט מייקל רוסו שבעיותיו המיניות "גבו ממנו מחיר כבד".

הוא לא הרחיב על הבעיות, אבל אמר אחר כך שהיה "קורבן" בילדותו וכי חווה התעללות. "אינני מסכים עם הנוסח, אבל אודה באשמה", אמר קסטרו בבית המשפט. הוא אף טען בפני פרקליטיו כי הוא "לא מפלצת". בניגוד לדיונים הקודמים בעניינו, שבהם נמנע מליצור קשר עין, הפעם הביט קסטרו ישירות בעיניו של השופט. גזר דינו יינתן באופן רשמי באחד באוגוסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בית הזוועות" באוהיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדר הטיעון שנחתם עם קסטרו, נהג אוטובוס לשעבר, נועד לחסוך משלוש קורבנותיו להגיע לבית המשפט להעיד על החוויות שעברו, ובמסגרתו הסכימה התביעה לוותר על עונש המוות שדרשה תחילה. נגד קסטרו עומדים 937 סעיפי אישום על חטיפתן של אמנדה ברי, ג'ינה דה-חסוס ומישל נייט בין השנים 2004-2002, וכן על מעשי אינוס חוזרים ונשנים. במהלך השנים אף נולד לקסטרו ילד משותף. נייט אף אמרה שהרתה לו חמש פעמים, אבל ההריונות נפסקו אחרי שקסטרו הרעיב והיכה אותה.

עורכי הדין של הקורבנות אמרו כי השלוש הביעו סיפוק מההחלטה ומצפות לסיום ההליכים המשפטיים בקרוב. לדבריהם, הן מעוניינות לשמור על פרטיותן ולהימנע מלהיחשף בתקשורת. כחלק מהסדר הטיעון נדרש קסטרו להעביר את ביתו לידי בנק מקומי. התובע טים מקגינטי אמר כי הבית ייהרס בקרוב. לאחר השימוע, ציין גם הוא מקגינטי כי הקורבנות הביעו הסכמה לעסקת הטיעון. התובע עצמו כינה את קסטרו פחדן. "הוא שחקן שמעמיד פני מתחרט", אמר מקגינטי. "אני חושב שהוא פחדן. הוא בעולם שלו, וזה לא עולם של צער וחרטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully