וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי בום "סנדי": מבול של לידות בניו ג'רזי

24.7.2013 / 6:26

9 חודשים אחרי שההוריקן שיתק חלקים רבים מהחוף המזרחי של ארה"ב, מחלקות היולדות בבתי החולים מתגברות את הכוחות. ההסבר: "הרבה נשארו בבית, לרבים לא הייתה טלוויזיה"

לא רק נסיכים עושים אהבה: כאשר הוריקן "סנדי" שיתק חלקים גדולים ממדינת ניו ג'רזי בארה"ב, זוגות רבים מצאו נחמה (או דרך להפיג את השעמום) בחיק בני זוגם. תשעה חודשים אחר כך, בתי החולים במדינה מגדילים את מספר אנשי הצוות במחלקות היולדות - ה"בייבי בום" של הקיץ הנוכחי מעמיד את אנשי בתי החולים על הרגליים שעות ארוכות.

על קו החוף בקונטיקט, ארה"ב, ערב נחיתת ההוריקן "סנדי", אוקטובר 2012. רויטרס
"הרבה אנשים נשארו בבית, לרבים לא הייתה טלוויזיה, ולפיכך ברור שהרבה 'רבייה' התרחשה". הוריקן סנדי על קו החוף בקונטיקט/רויטרס

"זו הייתה תקופה משוגעת", אמר ד"ר סטיבן מורגן, מבית החולים בעיר נפטון. "הרבה אנשים נשארו בבית, לרבים לא הייתה טלוויזיה, ולפיכך ברור שהרבה 'רבייה' התרחשה", אמר. 40 לידות יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד צפויות בבית החולים החודש. בנוסף, בעוד שביולי אשתקד נולדו 371 תינוקות במרכז הרפואי מונמות' שבעיר לונג ברנץ', בחודש הקרוב צפויות להתרחש 500 לידות במקום. שני בתי החולים מביאים צוות נוסף, כדי להתמודד עם התופעה המבורכת.

הסופה "סנדי" שהכתה באזור החוף המזרחי של ארה"ב באוקטובר 2012 הביאה ליותר מ-200 הרוגים ונזק המוערך ב-50 מיליארד דולרים. קהילות רבות בניו ג'רזי היו מנותקות מחשמל לפרקי זמן ארוכים. "יש משהו בתחושת החירום והסכנה שככל הנראה גורמת לאנשים ליצור את החיבור הפיזי הזה, כדי להתנחם באופן מסוים", אמרה ד"ר כריסטין טינטורר, פסיכיאטרית בבית החולים מונמות'. "זה נשמע כמו פסיכולוגיה בגרוש, אך אני חושבת שזה אכן מתחבר לאינסטינקט הפרימיטיבי הזה, לשימור המין", הוסיפה.

נושא: בית שהוחרב בסופה "סנדי" במדינת קונטיקט, ארה"ב, אוקטובר 2012. רויטרס
בית שהוחרב בסופה, אוקטובר 2012/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully