וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של העו"ד שנרצח: "לא יודעת איך אספר לילד שלנו"

24.7.2013 / 0:01

רונית, אשתו של נתן ז'ורנו שנורה למוות עם בתו במשרדו בירושלים, סיפרה כי היה "אבא מקסים" לבנם בן ה-7. לפני שיצא לעבודה, אמר לה: "אהובתי, אל תדאגי. תהיי חזקה"

מערכת וואלה!

רונית ז'ורנו, אשתו השנייה של נתן ז'ורנו שנרצח אתמול בבוקר עם בתו ימית במשרד עורכי הדין שלו בירושלים, עדיין מתקשה לעכל את הבשורה המרה על מות בעלה. "כולם ידעו איזה אדם טוב הוא", סיפרה רונית בשיחה עם וואלה! חדשות. לשניים, שהתגוררו יחד בשנים האחרונות בשכונת פסגת זאב בבירה, יש גם ילד משותף בן 7. "הוא היה אבא מקסים. אני עדיין לא יודעת איך לספר לילד".

כאמור, ז'ורנו ובתו מנישואיו הראשונים, ימית בת ה-26, נרצחו על ידי מאבטח שייצגו בתיק הגירושים שלו. "נתן היה איש של עבודה תמיד", תיארה רונית. "תמיד עזר לאנשים". היא סיפרה כי בבוקר כשיצא לעבודה, הוא היה שמח ואמר לה: "אהובתי, אל תדאגי. תהיי חזקה". "גיהצתי לו את החולצה והכל היה חדש בבוקר, לקחו לי אותו", מיררה בבכי. "למה הוא אמר לי את זה? אלוהים יודע. הוא היה מקסים, בן אדם זהב. אין אדם שלא אמר כמה נתן אדם טוב. הוא היה מוציא מהפה שלו ונותן לאחרים שלא היה להם. לקחו לי אותו בלי סיבה".

לדבריה, לא שמעה דבר על הרצח בכלי התקשורת. "אחותו צלצלה אליי ואמרה 'רונית, שמעת משהו בחדשות?'. אמרתי שלא שמעתי חדשות כי לקחתי את הילד לכפר השעשועים. הוא השאיר לנו כסף לקנות דברים לבית הספר. הוא כל הזמן דאג שהכל יהיה בסדר ושלא יחסר לנו כלום. זה היה נתן. איש צנוע".

לז'ורנו, בן 56 במותו, גם שלושה ילדים – בהם ימית – מאשתו הראשונה ששהתה בחו"ל עד אשר התבשרה על הרצח. בעבר הוא שימש מפקד משטרת בית שמש, שם מתגוררים גרושתו וילדיו. כעורך דין פלילי, עסק בין היתר בתביעות נגד בנקים ובהוצאות לפועל. בתו, ימית, עבדה עם אביה במשך לפחות שלוש שנים, במהלך לימודיה כסטודנטית למשפטים וכן במהלך התמחותה בעריכת דין.

אירוע ירי בניין כלל ברחוב יפו בירושלים, יולי 2013. יואב דודקביץ'
האב ובתו נורו למוות במשרד. זירת הרצח/יואב דודקביץ'

בתו של נתן ואחותה של ימית, שרון ז'ורנו, סיפרה מוקדם יותר כי מדובר ב"אבא יוצא דופן ואחות מדהימה". "אנחנו בשוק, לא מצליחים עדיין לעכל", אמרה שרון והוסיפה: "אנחנו לא מצליחים להבין איך מישהו בא ויורה בנשק בשני אנשים, ואיך נותנים נשק לכל אחד". יפה, אחותו של נתן, אמרה כי על בני המשפחה עוברות שעות קשות מאז עודכנו על הרצח. "המשפחה באבל, אנחנו באמת בשוק, לא מבינים איזו טרגדיה נפלה עלינו", תיארה. "אח מיוחד, נשמה גדולה, פשוט אין מילים. אני יושבת ובוכה מהבוקר, לא מעכלת עדיין את מה שקורה סביבי". היא הביעה תקווה כי הרוצח "יבוא על עונשו". לדבריה, "אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה שם. יודעים רק שאיזה מאבטח פסיכופת נכנס וירה בהם. טרגדיה גדולה".

עורך הדין יוסף כהן, קולגה של נתן, סיפר כי הוא "היה אדם הגון מאוד, שסייע גם לנזקקים ולא ראה בכסף רק מטרה. אנו בהלם". חבר אחר אמר כי נתן מעולם לא התלונן שקיבל איומים, וכי הוא "נהג בכבוד כלפי כל הלקוחות". "הוא תמיד תרם ועזר להרבה נזקקים והיה איש מקצוע מעולה", סיפר והוסיף: "קשה לי לחשוב על נסיבות שבן אדם יכול לקחת חיים של אדם אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הרוצח  באירוע הירי בבניין כלל בירושלים שניות לאחר מעצרו (בחולצה כחולה עם הגב למצלמה.), יולי 2013. קרדיט: לירן תמרי, ספק 500
החשוד ברצח מובל על ידי השוטרים/ספק 500, קרדיט: לירן תמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully