וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בזירה בירושלים: שמענו ירי, סגרו אותנו במשרד

בהלה גדולה אחזה בעובדים בבניין המשרדים "כלל" ששמעו את קולות הירי מהקומה השלישית. "זה קרה לידנו", העידה אחת העובדות. "לא נותנים לנו לצאת מהמשרד", סיפרו במשרד סמוך

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

המולה פרצה הבוקר (שלישי) בבניין המשרדים "כלל" ברחוב יפו בירושלים, לאחר שמאבטח ירה למוות בשני בני אדם במשרד עורכי דין בקומה השלישית. הנהלת הבניין הורתה לאנשים השוהים בו להישאר בתוך משרדיהם. "שמענו את היריות ולא נתנו לנו לצאת", סיפר לוואלה! חדשות עובד בחברת שירביט, שמשרדיה סמוכים למקום האירוע. "יש הרבה שוטרים אבל עכשיו הכל סגור - לא נותנים לצאת מהמשרד". "זה קרה לידנו", סיפרה עובדת במרפאת שיניים סמוכה, "שמענו את הירי".

אירוע ירי בניין כלל ברחוב יפו בירושלים, יולי 2013. יואב דודקביץ'
זירת הירי, הבוקר בירושלים/יואב דודקביץ'

עדנה, עובדת באחד ממשרדי עורכי הדין שבבניין, סיפרה: "זה קרה לפני כמה דקות. אנחנו בקומה התשיעית. אי אפשר להיכנס ואי אפשר לצאת מהבניין. יש המולה גדולה בחדר המדרגות". עורך דין אחר בבניין סיפר כי שמע שירו בשני בני אדם.

למרות ההמולה, חלק מעובדי הבניין שבו לעבודה רגילה: "אני באותה קומה, בקצה השני של הבניין", סיפרה עובדת בחברת "הפול". לדבריה, "עובדים כרגיל, יש לי פה לקוחות".

שלמה בן סעוד, שוטר תנועה, הגיב לקריאה במכשיר הקשר ועצר את החשוד בירי. "הגעתי תוך כמה שניות. הבחנתי בחשוד ונטירלתי אותו. לצדי היה שוטר ויחד עצרנו אותו. האקדח היה לידו". לדבריו, החשוד לא התנגד למעצר ולא אמר דבר. "הוא היה שקט, קור רוח מדהים, כאילו לא ביצע שום פשע בחייו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראש העיר ניר ברקת מדבר על אירוע הירי במרכז כלל בירושלים, יולי 2013. עומר מירון
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, הבוקר בזירת האירוע/עומר מירון

מפקד מרחב עציון, תת ניצב אמנון אלקלעי, אמר כי החשוד הוא מאבטח. "החשוד, גבר בשנות ה-40 לחייו, הגיע לאחד המשרדים וירה בגבר בשנות ה-50 לחייו ובאישה בשנות ה-20. בעת ההימלטות הוא אותר על ידי אחד השוטרים, ואחרים סייעו לו".

לדבריו, טרם הובהר הקשר בין היורה לקורבנות והרקע לאירוע נבחן. "בידנו הנשק של החשוד שהובא לתחנה. למיטב ידיעתנו הוא אינו מאבטח של הבניין הזה. הוא כנראה עובד בסמוך".

ישראל כהן, פרמדיק מד"א, סיפר כי כשהגיעו לזירת האירוע לא היה ברור אם הירי נמשך. "נכנסנו ומצאנו גבר ואישה ירויים. הבנו די מהר שלא ניתן לעשות כלום". עוד סיפר כהן כי שני ההרוגים נורו בפלג הגוף העליון. "מדובר במשרד שגודלו שניים שלושה מטרים, אין פה הרבה מקום לדמיון". ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הגיע למרכז כלל עם הישמע אירוע הירי, ואמר כי "זוהי טרגדיה מאוד מצערת". "ליבנו נצבט. זה הזמן להשתתף בצער המשפחה, כולי תקווה שמקרים כאלה לא יקרו עוד הפעם", הוסיף ברקת.

מאבטח ירה למוות בגבר ואישה בבניין משרדים בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully