וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר דחף אישה אל מותה ממרפסת דירה בתל אביב

18.7.2013 / 19:08

כוחות משטרה הגיעו הבוקר לדירה בעיר עקב קריאה על אישה שנפלה אל מותה. בתחילה ההערכה הייתה כי מדובר בתאונה, אולם מחקירת בעל הדירה עלה חשד למעורבותו ברציחתה, והוא נעצר

המשטרה עצרה היום (חמישי) את מרוואן מורה, תושב תל אביב בן 25, בחשד שהיה מעורב במותה של אישה בת 47 שנפלה הבוקר ממרפסת דירתו בדרך ההגנה בעיר, בעת ששהה בדירה. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום וחקרו את הצעיר, שהיה תחת השפעת אלכוהול, חשדו כי היה מעורב בצורה כלשהי במותה של האישה. לכן, הם עיכבו אותו לחקירה בחשד שרצח אותה. הערב הורה בית משפט השלום על הארכת מעצרו בעשרה ימים.

הבוקר בשעה 7:00 התקבל דיווח על נפילתה של האישה מהקומה השנייה של הדירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי ראשוני לאישה, ופינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא במצב אנוש. לאחר כמה שעות, היא מתה מפצעיה. היא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, ושם זוהתה גופתה.

מורה, בעליה של הדירה, עוכב כאמור לחקירה במשרדי משטרת מרחב יפתח בחשד לרציחתה לש האישה. בחקירתו הוא סיפק לחוקרים כמה גרסאות שונות ומבולבלות בנוגע לאירוע, כאשר חלקן אף היו סותרות. לכן, גבר החשד בקרב השוטרים כי מות האישה הוא אכן חלק מאירוע פלילי שבו הוא מעורב. הערב הוארך מעצרו, ולאחר הדיון בבית המשפט טען סנגורו, עורך דין ניל סיימון מהסנגוריה הציבורית, כי "מדובר באסון שהוא כלל אינו מעורב בו".

  • עוד באותו נושא:
  • נפילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully