וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין שלום דומרני חשוד שניסה להונות את המשטרה

4.7.2013 / 9:16

ראש ארגון הפשיעה מהדרום נעצר יחד עם שניים נוספים בחשד שזייפו תצהירים כדי להתחמק מתשלום של דוח תנועה. השלושה מובאים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשל"צ

העבריין הבכיר שלום דומרני נעצר אתמול (רביעי) על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות כלכליות יאל"כ בלהב 433, בחשד לזיוף בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה. דומרני ושניים נוספים, תושבי הדרום, חשודים כי זייפו תצהיר חתום על ידי עורך דין במטרה להעביר דוח תנועה על שם נהג אחר ולהתחמק מתשלום הקנס.

התצהירים שזויפו לכאורה נשלחו למרכז הפניות לנהגים של משטרת ישראל. במשטרה טוענים שבמעשיו, ניסה דומרני להונות אותה. דומרני נחקר אתמול במשרדי יאל"כ בלוד, ובתום החקירה הוחלט לבקש להאריך את מעצרו. השלושה יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

דומרני מוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשיעה בדרום הארץ, ובין היתר הוא הטיל אימה על ספקי גז בדרום הארץ וסחט אותם באיומים כדי להשתלט על עסקיהם. בנובמבר 2011 הוא הורשע בהסדר טיעון בכך שאיים על קבוצת יזמים שביקשו להקים חברת גז בשדרות, כדי לאפשר למקורביו להמשיך לשלוט באופן בלעדי על חלוקת הגז בעיר. הוא נידון לשבעה חודשי מאסר ושוחרר כעבור ארבעה חודשים בשחרור מנהלי בשל עומס בבתי הכלא.

באוקטובר 2012 עצרה המשטרה כנופיית עבריינים שהייתה בדרכה להתנקש בדומרני ובעבריינים נוספים. ארבעה בני אדם נאשמו בקשירת קשר להתנקש בחייו, לאחר שנחשף כי פעלו לאיסוף אמצעי לחימה לצורך פגיעה בדומרני ובחברי ארגונו. על פי כתב האישום, הארבעה גם ביצעו מארב ליד ביתו של דומרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully