וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תשעה נערים מהשרון ביצעו עבירות מין בבת 12

1.7.2013 / 15:50

5 מהנערים שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ושלושה נעצרו. נער נוסף נמצא בחקירה. הנערים חשודים בעבירות הטרדה, אונס ומעשי סדום. בין חלק מהנערים לילדה היכרות מוקדמת

פרשת עבירות מין בשרון: תשעה נערים בני 18-15, רובם תושבי השרון, עוכבו היום (שני) בתום חקירה סמויה בחשד שביצעו עבירות מין בילדה בת 12 בכמה הזדמנויות ובמקומות שונים. לאחר חקירתם, שוחררו חמישה מהם בתנאים מגבילים ושלושה נוספים נעצרו בשל החשדות נגדם. נער נוסף נמצא בשעה זו בחקירה. הנערים שנעצרו יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

החקירה החלה לאחר שמידע על הילדה הגיע למשטרה מגורמים המקורבים למשפחה. חלק מהחשודים הודו במיוחס להם וקשרו עצמם למעשים. מדובר ככל הנראה בעבירות שנעות מהטרדה, ועוד לאונס ומעשי סדום. בחלק מהמקרים העבירות בוצעו בבתי החשודים. עוד עולה מהחקירה כי בין הקטינה לבין חלק מהחשודים הייתה היכרות מוקדמת.

אמו של אחד החשודים הכחישה היום את החשדות המיוחסים לבנה. "הוא ילד טוב. כולם יודעים את זה ומכירים אותו ככזה", סיפרה האם. לדבריה, "הוא לומד ומתנהג כמו שצריך ואין סיכוי שדבר כזה קשור אליו. זו סתם שמועה. אני לא מאמינה לזה, אין סיכוי שהוא עשה דברים כאלה. אני לא אומרת את זה בגלל שהוא הבן שלי. כל מי שמכיר אותו יודע את זה". עוד אמרה האם כי לא היה בין בנה ובין הקטינה כל קשר. "לא ידעתי על שום קשר ביניהם ואין להם שום קשר, בכלל יש לו חברה. סתם נפלו עליו. ההאשמות כלפיו בכלל לא נכונות".

לפני כחודש נעצרו שלושה נערים בני 16 בחשד שהתעללו פיזית, נפשית ומינית בחבריהם לפנימייה לנוער בסיכון. השלושה חשודים בהתעללות שנמשכה חודשים ארוכים ובלפחות בשלושה מחבריהם לספסל הלימודים. עורכת דין חן מאירי, המייצגת את אחד החשודים, מסרה כי "מרשי כופר בהאשמות המיוחסות לו. לדבריו, הקטינה יצרה עימו קשר בפייסבוק והם והנערים האחרים נפגשו מספר פעמים". לדבריה, אכן היה מגע ביניהם, אך זה מעולם לא הגיע לכדי בעילה. כמו כן, לטענתה החשוד ביקש להפסיק את הקשר ביניהם כבר לפני מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully