וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה: נעצר חשוד ברצח הילד אנאס סרסור

27.6.2013 / 18:52

פרסום ראשון: תושב כפר קאסם בן 44 נעצר בחשד שרצח את הילד שגופתו נמצאה ליד ביתו בעיר. זהו האדם הראשון שנעצר בפרשה מאז מעצר אביו מיד לאחר הרצח. החשוד שוחרר למעצר בית

צילום: שלומי גבאי, טל אנגלנדר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה עצרה היום (חמישי) חשוד ברצח הילד אנאס סרסור בכפר קאסם שאירע לפני יותר משנה. לוואלה! חדשות נודע כי החשוד הוא תושב העיר בן 44 שאינו קשור למשפחת סרסור. כזכור, הילד בן העשר נמצא ב-31 במאי 2012 כשהוא מוטל ללא רוח חיים ליד ביתו, ועל גופו התגלו סימני אלימות. אביו של אנאס, מוחמד סרסור, שנעצר בחשד שרצח את בנו – שוחרר כחודש וחצי לאחר המקרה.

אחרי הצהריים שחררה המשטרה את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים. סנגורו, עו"ד ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, מסר כי מרשו מכחיש כל קשר לאירוע.

מוחמד סרסור, אביו של אנאס בן ה-10 שנמצא מת בכפר קאסם יוני 2012. שלומי גבאי
שנה עברה והרצח עדיין לא פוענח. אנאס סרסור/שלומי גבאי

מדובר באדם הראשון שנעצר בחשד לביצוע הרצח מאז שוחרר האב מוחמד סרסור. במשטרה מציינים כי החשוד נעצר בעקבות מידע שהגיע ליחידה המרכזית של מחוז המרכז, בפיקודו של ניצב-משנה יגאל בן שלום. לדברי המשטרה, הוא נעצר על מנת לבדוק את המידע שהגיע לידי השוטרים. גורם במשטרת מחוז המרכז אמר: "כמו שאנחנו בודקים כל דבר בפרשה הזו, גם את המידע הזה אנחנו בודקים".

לפני כחודש מלאה שנה למותו של אנאס. "עכשיו הוא אצל אלוהים", אמר האב מוחמד ביום השנה הראשון למות בנו. "יותר טוב לו שם. אני מאמין באלוהים ומאמין שהוא רצה את אנאס לצדו". במהלך ימי המעצר הטיחו בו החוקרים שרצח את אנאס כי קינא בו. "איך אומרים שאני רצחתי? אני אדם פשוט, בחיים שלי לא הסתבכתי בכלום", תהה. "אני לא סיימתי כיתה ט'. רציתי שהבן שלי לא יעבוד כמוני, לא יחזור הביתה עייף. הוא היה צריך להיות רופא או עורך דין. כל הציונים שלו היו 100. רציתי את הטוב ביותר בשבילו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מוחמד סרסור באירוע לזכר בנו אנאס, מאי 2013. שלומי גבאי
ממשיך להכחיש מעורבות ברצח. מוחמד סרסור ביום השנה למות בנו/שלומי גבאי

מוחמד הביע אז תקווה שיום יבוא והרוצח האמיתי יישבר. "אני לא אסלח לו לעולם", אמר. "כל יום שישי אני עולה לקבר. רק היום, בעבודה, בא אלי זיכרון שלי ושל אנאס יושבים במטבח ומדברים, והתחלתי לבכות. על המשטרה אני כבר לא סומך, אבל על אלוהים כן. מי שעשה את זה, לא משנה יהודי, ערבי - אני מאמין שיום יבוא והוא יגיע בעצמו ויתוודה. אני גם בטוח באלף אחוז שהוא לא ישן בלילות", סיכם בעיניים עייפות.

עד היום לא נמצאה הסכין ששימשה לשסף את גרונו של אנאס. מחקירת האירוע עלה כי בסביבות השעה 20:00 יצא הילד, ככל הנראה לבית דודו השכן. בסביבות השעה 22:00 הודיע האב על היעלמותו של הבן בתחנת המשטרה בראש העין. במקביל, נקראו תושבי העיר מבתיהם ומהמסגדים לסייע בחיפושים, עד שהגופה נמצאה בין עצי הזית. בנוסף לכתם הדם על חולצתו של האב, מה שעורר את חשד המשטרה הייתה התנהגותו של מוחמד לאחר הרצח וסתירות בעדותו. בידי צוות החקירה עדויות מצד בנו האחר של מוחמד, בן שמונה, לכך שבין השעה 21:00 ל-22:00, נעדר האב מהבית. לכך מתווספות עדויות תומכות מצד שכנים.

החשוד ברצח בנו עלה לקברו: "אלוהים איתי". שלומי גבאי
לאחר ששוחרר מהמעצר, האב מוחמד עלה לראשונה לקבר בנו/שלומי גבאי

בניגוד למה שחשבו במשטרה, בני המשפחה והתושבים משוכנעים שהאב אינו זה שרצח את אנאס, או לפחות כך הם אומרים. במהלך ימי המעצר טענו גורמים בחקירה כי במשטרה חושדים שקרובי משפחה נוספים יודעים את זהותו של הרוצח ומנסים לחפות עליו. "לא מאמין שהוא עשה את זה", אמר נחרצות רמי, בעל מסעדה במקום. "לפני הרצח הוא היה בא עם הילדים שלו לפה לאכול, גם עם אנאס. לא היה שום דבר יוצא דופן. בן אדם טוב. גם היום הוא מגיע עם הילדים שנותרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully