וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רוכלים אנסו תיירת בשוק הפשפשים בתל אביב

27.6.2013 / 10:27

על פי החשד, התיירת - בת 25, נכנסה לחנות תכשיטים בשוק ואז אנס אותה המוכר באיומים. בהמשך, הוא העביר אותה לחנות חברו - שם ביצעו בה מעשה מגונה ביחד. השניים נעצרו

צילום: באדיבות ערוץ 9, עריכה: יאיר דניאל

חשד לאונס בשוק הפשפשים בתל אביב: תושב רעננה בן 39 ותושב חולון בן 43 נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שאנסו תיירת מארצות הברית בת 25 בתוך חנות בשוק. על פי החשד, בצהרי יום שני האחרון ערכה התיירת קניות בשוק הפשפשים. בשלב מסוים, היא נכנסה לחנות תכשיטים וקנתה תכשיט. לאחר מכן, היא התקדמה לחלק האחורי של החנות, כשהמוכר נצמד אליה. שם, על פי החשד, אנס אותה באיומים.

הארכת מעצר לחשודים באונס בשוק הפשפשים בשלום ת"א, יוני 2013. דרור עינב
החשודים בהארכת מעצרם, היום/דרור עינב

בהמשך, על פי החשד, העביר אותה לחנות סמוכה, שם ביחד עם המוכר השני ביצע בה מעשה מגונה. לפי עדותה, לאחר שיצאה מהחנות מבולבלת ומפוחדת היא התקשרה לאמה בארה"ב. האם הצליחה לשכנע אותה להגיש תלונה במשטרה. לאחר הגשת התלונה, ביום שלישי פתחה משטרת מרחב יפתח בחקירה. אתמול הגיעו שוטרי המרחב לשוק ועצרו את שני החשודים. בחקירתם קשר אחד מהם את עצמו למעשים, אך טען כי המעשים נעשו בהסכמה. החשוד השני הכחיש כל קשר לאירועים. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בתל אביב.

השבוע נעצרו שלושה תושבי תל אביב בחשד למעורבות באונס שתי נערות בנות 17 בשבוע שעבר במועדון ברחוב אלנבי. על פי החשד, השתיים שתו לשוכרה במועדון, ולאחר סגירתו ניצל אחד החשודים, העובד באותו מועדון, את מצבן - וביצע בהן מעשה אונס. העצור השני, גם הוא עובד של המועדון, חשוד בשיבוש הליכי חקירה. חשוד שלישי הסגיר את עצמו למשטרה. הוא הודה במעשים, אך טען כי הם בוצעו בהסכמה. בידי המשטרה צילומי מצלמות האבטחה של המועדון המתעדות את המעשים לכאורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully