וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס: יעקב פליסיאן, אחיו של החשוד מהבר-נוער

אחיו של החשוד המרכזי בירי בבר-נוער אנס על פי החשד עורכת דין פלילית במהלך פגישה לילית לפני מספר ימים. לטענתו, היא ביקשה להתקרב אליו כדי לייצג את קרוביו בפרשה

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, יאיר דניאל

הותר לפרסום: יעקב פליסיאן, אחיו הגדול של החשוד המרכזי ברצח בבר נוער, חגי פליסיאן, עצור מאז השבוע שעבר בחשד שאנס עורכת דין פלילית, אשר נפגשה עמו במסגרת הפרשה בה חשוד אחיו. ביום שישי הוארך מעצרו בארבעה ימים. פליסיאן, האח הבכור במשפחה, מוכר היטב למשטרה, כחבר בארגון הפשיעה של אבי רוחן. עקב כך הועבר תיק החקירה ליחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל).

יעקב פליסיאן-  קרוב משפחתם של החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער בדיון בהארכת מעצרו בגין ביצוע אונס, יוני 2013. דרור עינב
יעקב פליסיאן בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט/דרור עינב

עורכת הדין התלוננה נגד פליסיאן ביום שישי במשטרת פתח תקווה. לדבריה, בזמן פגישה שנערכה בין השניים בשעות הלילה המאוחרות של הערב הקודם, היא נאנסה על ידו. הוא הכחיש וטען כי היחסים נעשו בהסכמה. לדברי סנגורו, עו"ד שי פורר, עורכת הדין ניסתה להתקרב למרשו על מנת להתקבל לצוות ההגנה של החשודים בפרשת הבר-נוער.

מהחקירה עלה כי פליסיאן ועורכת הדין – שניהם תושבי אזור המרכז - הכירו לראשונה בתקופה האחרונה, לאחר ההתפתחות בפרשת חקירת הרצח בבר נוער ומעצר החשודים. לדברי עו"ד שורר, הפגישות ביניהם היו ביוזמתה של עורכת הדין, שביקשה לבחון אפשרות לייצג את קרובו של הצעיר, החשוד במעורבות ברצח בבר-נוער. עורכת הדין הכירה אותו דרך אדם שלישי, ונפגשה איתו מספר פעמים. שורר טען במהלך הדיון בהארכת מעצרו של מרשו ביום שישי כי "יש מניע ברור, חד משמעי וחלק, לעניין המפגש בין החשוד לבין המתלוננת. מדובר בעורכת דין פלילית אשר באה לבקש מפליסיאן להצטרף לצוות ההגנה".

שורר הוסיף כי המתלוננת החלה לעדכן את החשוד לאחר המפגש הראשון ביניהם על מה שקורה בפרשת הבר-נוער בלי שהתבקשה לעשות זאת. לדבריו, גם במפגשים הבאים הגיעה אליו המתלוננת. הוא הדגיש כי היא גם יצרה עם החשוד קשר טלפוני, בניסיון לשכנע את מרשו שיוסיף אותה לתיק הקשור לבר-נוער. במפגש השני, לדברי שורר, התנשקו השניים בנוכחותם של מספר אנשים נוספים. כפי שעלה מהדיון בבית המשפט, שלחה המתלוננת לחשוד הודעת אס-אם-אס שם כתבה לו שהיא תגיע אליו בערב. בזמן שהיא הגיעה למקום, לדברי סנגורו של החשוד, היו שם עוד כמה אנשים והיא שהתה איתם לפחות עד שתיים וחצי לפנות בוקר, דבר העומד בניגוד לדפוס של אונס, לטענתו. "הגרף הוא לא של נאנסת שהורידו אותה מהכביש בסמטה חשוכה", אמר עו"ד שורר, "היא באה, ושוב באה - והרומן התפתח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר לחגי פלסיאן, החשוד ברצח בבר נוער, יוני 2013. דרור עינב
החשוד בירי בבר-נוער, חגי פליסיאן/דרור עינב

שורר תיאר בדברי הסיכום את מה שאירע - לטענת מרשו - בפגישה שהתקיימה הלילה לאחר שהנוכחים הנוספים עזבו את המקום: "המתלוננת משכה אותו בידה למיטה, נשכבה על בטנה וביקשה ממנו לעסות את גבה", סיפר והוסיף כי בהמשך קיימו השניים יחסי מין בהסכמה, פעמיים. "בסיום האקט היא הלכה לדרכה ברוח טובה ומאושרת. כאשר אין הודעות אס-אם-אס 'נאנסתי', אין הטחת אשמה בחשוד, בריחה, צעקות, חבלה על הגוף, לא שלה ולא שלו", סיכם.

במהלך הדיון התפרץ החשוד מספר פעמים ולבסוף הוצא מהאולם. בין השאר צעק החשוד: "אני נלחם פה על החיים שלי, אני סיפרתי להם כל מה שהיה, אמרתי להם את האמת. זה ביזיון בשבילי להיות במצב כזה, במעמד הזה, זה ביזיון בשבילי". החשוד הבהיר כי היחסים היו בהסכמה.

יצוין שבנובמבר 2011 ירו אלמונים מטווח קצר לעבר האחים, יעקב וחגי, בגן ציבורי ברחוב יוסף חיים בבני ברק. אחד מהם נפצע באורח בינוני והשני קל. תקרית הירי לא פוענחה עד היום. גיסם של השניים הוא אייל סלהוב, עבריין ששימש סוכן משטרתי ואסף מידע על ארגונו של אבי רוחן, כאשר חוסל בשנת 2009. גם הרצח הזה לא פוענח מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully