וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי באולם אירועים ברמלה: צעיר נהרג ושניים נפצעו

23.6.2013 / 1:09

מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה התפתחה קטטה בין מספר צעירים שבילו במקום, בסופה נורו השלושה. אחד הפצועים שפונה לבית החולים אסף הרופא במצב קשה, השני במצב בינוני

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

אירועי ירי ברמלה: צעיר בשנות ה-20 לחייו מת מפצעיו לאחר שנורה בחצר אולם אירועים ברמלה. הרקע לירי הוא ככל הנראה קטטה שהתפתחה במקום, ושני צעירים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא על ידי פרמדיקים של מד"א. ניר הנדלר, פרמדיק של מד"א סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על אירוע ירי באולם. כשהגענו למקום זיהינו שני פצועים עם פצעי ירי בחזה. אחד במצב אנוש והשני במצב קשה. התחלנו לטפל בהם ולבצע בפצוע אנוש פעולות החייאה, ופינינו אותו לבית החולים, אך לצערנו במהלך הפינוי נאלצנו לקבוע את מותו. פצוע שלישי נמצא מחוץ לאולם עם פציעות בגפיים". כוחות משטרה במקום ומתחקרים את עדי הראייה. נסיבות האירוע נבדקות בשעה זו.

ירי באולם אירועים ברמלה. דרור עינב
זירת האירוע, הלילה/דרור עינב
יר באולם אירועים ברמלה. דרור עינב
המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מחוץ לאולם האירועים, הלילה/דרור עינב

ביום שישי אירע אירוע ירי חריג בכותל המערבי בירושלים. מאבטח ירה בדורון בן שלוש, אזרח ישראלי-יהודי, לאחר שלטענתו הוא צעק "אללה אכבר" וניסה להוציא דבר מה מכיסו בעת שהיה בשירותים באזור. על פי המשטרה, המאבטח טען כי סבר שבן שלוש, בן 46, ניסה לשלוף נשק. פרמדיקים של מד"א ניסו לבצע בגבר ניסיונות החייאה אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של המאבטח בחמישה ימים והוא חשוד ברצח.

המאבטחים במקום הסבירו לוואלה! חדשות כי החשוד בירי, צעיר דרוזי מהכפר בית ג'אן שבגליל העליון, אינו מועסק במקום באופן קבוע, אלא משמש מאבטח בעיר העתיקה, ועל כן לא הכיר את האדם שבו ירה, בן 46, שאותו כינו "תמהוני" ואשר נהג להגיע למקום. "התמהוני הזה נמצא כאן לפחות שלוש שנים וקצת לא בסדר בראש", הסביר אחד מחבריו לעבודה. "פעם אחת הוא יכול להיות נחמד אליך ופעם לצעוק ולקלל. שעה לפני המקרה, פרץ ביניהם ויכוח קולני. התמהוני קילל אותו, אמר לו שכל הדרוזים בני זונות ושהם משתלטים על הכותל ואיים לרצוח אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully