וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחה של חשוד מהבר-נוער - חשוד באונס

21.6.2013 / 17:10

בעקבות תלונה של צעירה, נעצר האיש בן ה-25 בחשד לביצוע אונס. רק אחרי שנעצר התבררה קרבתו למעורב ברצח במועדון הקהילה הגאה. מעצרו הוארך בשישה ימים והחקירה נמשכת

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אחר הצהריים (שישי) בשישה ימים את מעצרו של צעיר בן 25, קרוב משפחתו של אחד החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער - אשר חשוד באונס צעירה הלילה בעיר. בית המשפט עדיין דן בבקשה לאסור לפרסם את שמו של האיש.

הצעיר, תושב אזור המרכז, נעצר לפנות בוקר על ידי שוטרי משטרת פתח תקווה בחשד שאנס צעירה שאיתה כביכול נפגש - אחרי שזו הגישה תלונה נגדו. על פי המידע מהחקירה, הצעירה אינה זוגתו של החשוד. רק אחרי שנעצר התברר כי הוא קרוב משפחתו של אחד החשודים במעורבות ובתכנון הרצח במועדון הנוער לקהילה הגאה. יצוין כי במשטרה לא שוללים אפשרות כי מדובר בתלונת שווא, אולם כל כיווני החקירה נבדקים.

בתחילת השבוע הוארך מעצרו של החשוד המרכזי ברצח בבר-נוער, חגי פליסיאן, בשבוע. גם מעצרו של קרוב משפחתו, שחשוד במעורבות באירוע, הוארך. אתמול, אחרי היוודע דבר היעלמו של עד המדינה בתיק אמר פרקליטו של חגי פליסיאין, עו"ד משה שרמן: "המשטרה שוב עובדת בצורה חלמאית בתיק הזה. טענו בהתחלה שפענחו את התיק, כאשר למעשה לא היה פענוח, ועכשיו גם עדים בורחים להם בצורה לא ברורה. חמור יותר, העד ברח מכיוון שהוא לא אמין ויש אתו בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully