וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לוחצת על הפעיל להודות שביצע אקט מיני בצעיר

12.6.2013 / 20:00

כדי לגלות את המניע לרצח על החוקרים להוכיח קשר בין קרוב משפחתו של חגי פליסיאן לפעיל מהקהילה. לכן, הציעה לו המשטרה הגנה כעד מדינה בתמורה להודאתו בקשר מיני עמו

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף, טל אנגלנדר, מאל בנאוליאל, חדשות 10; עריכה: יאיר דניאל, יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

גם היום (רביעי) המשיכו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב לחקור את חגי פליסיאן, החשוד ברצח הכפול בבר-נוער, ואת שלושת החשודים הנוספים במעורבות בפרשה. החוקרים מתמקדים כעת יותר מכל בשאלת המניע, אשר ישמש ראיה מחזקת לצורך הגשת כתב אישום. לצורך כך, על החוקרים להוכיח קשר בין קרוב משפחתו של פליסיאן לבין הפעיל המוכר בקהילה ההומו לסבית - קשר אשר על פי החשד היה המניע לרצח.

פענוח הרצח בבר-נוער - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
החשוד ברצח בבר-נוער: לא רצחתי, ניסיתי לסחוט הפעיל הגאה
עדות נגד הפעיל בקהילה: "החיבוק נמשך 10 דקות"
הקטין מהרצח בבר-נוער: לא הותקפתי מינית

הפעיל הידוע בקהילת הלהט"ב  החשוד בקשר לרצח בבר נוער, יוני 2013. דרור עינב
הפעיל המוכר בקהילה הגאה בבית המשפט, אתמול/דרור עינב

החשודים מוחזקים רוב הזמן בהפרדה זה מזה, למעט בשעה שהחוקרים מכניסים אותם לחדר אחד ומעמתים ביניהם. מאמציהם של אנשי הימ"ר מתמקדים כעת בניסיון לגבות הודאה מהפעיל החשוד, לפיה הוא אכן ביצע אקט מיני בצעיר העצור. לצורך כך, אף הציעו לו החוקרים הסכם, לפיו הוא יקשור עצמו לצעיר, שהיה אז קטין, בתמורה להגנה כעד מדינה. אך נכון להיום, מאמצי המשטרה טרם צלחו והפעיל אינו מודה בדברים. גם החשודים האחרים ממשיכים לסרב להודות כי ביצעו או סייעו לרצח שהתרחש ב-1 באוגוסט 2009 במועדון הבר-נוער.

בימ"ר, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, הבינו מהיום הראשון שהפעיל מהקהילה ההומו-לסבית הוא ככל הנראה המפתח שלהם להשגת ראיות מספיקות. מדובר באדם חסר ניסיון בחקירות, והחוקרים מטיחים בו מהיום הראשון את החשדות נגדו. החוקרים אמנם הבחינו בסימני לחץ מצדו, אך עד כה הוא לא הודה כאמור במעשה. החוקרים כנראה ידעו גם כי יתכן שיצטרכו להציע לו הגנה בעתיד בתמורה לעדותו. זאת כנראה הסיבה שהמשטרה שבה וביקשה מבית המשפט לאסור את פרסום שמו, על אף העובדה שהשם מופיע ברשת האינטרנט. החשוד עצמו אמר במהלך הדיון כי "אני מאמין שהסרת צו איסור הפרסום כרגע תפגע בחקירה".

השופט עידו דרויאן נענה לבקשת המשטרה לאסור את פרסום השם "לצרכי חקירה", אולם הגביל את האיסור לארבעה ימים. ביום שישי הקרוב צפויה הארכת מעצר נוספת לאיש בבית משפט השלום בתל אביב. אם לא ייחתם עמו עד אז הסכם עד מדינה, יתכן שחלון ההזדמנויות של צוות החקירה ייסגר – וכך תחשף לעיני כל זהותו של הפעיל ההומוסקסואל שהיה לכאורה היעד לירי בבר-נוער.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אמו של חגי פליסיאן: "הכל יתפוצץ למשטרה בפנים".
החשוד המרכזי ברצח חגי פליסיאן בבית המשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully