וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 5 בלשים היכו באכזריות נחקרים בתחנת משטרה

5.6.2013 / 15:22

בעקבות העדויות שהתפרסמו לראשונה בוואלה! חדשות, הוגש כתב אישום נגד החמישה בגין התעללות בארבעה נחקרים - לרבות הטחת ראשו של אחד בקיר. "הבלש איים: אמעך ואדרוס אותך"

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד חמישה בלשים מתחנת המשטרה בגבעתיים, ביניהם קצין, בגין תקיפה וחבלה של אנשים שהובאו על ידם לחקירה. מדובר בארבעה מתלוננים שונים, אשר העידו כי החמישה תקפו אותם והיכו אותם באכזריות במשרד הבילוש בתחנה. מכתב האישום ומהעדויות, שהתפרסמו לראשונה בוואלה! חדשות, עולה לכאורה כי הבלשים נהגו באלימות קשה בנחקרים, כולם בעלי עבר פלילי. השוטרים, מצדם, מכחישים את המעשים המיוחסים להם.

מכות בחדר החקירות: יחידת הבילוש נסגרה לחלוטין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד החשודים שהוכו, לפי כתב האישום, בידי הבלשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין קרן אלטמן הממונה על עניינים פליליים במח"ש, באחד המקרים עצרו הקצין ושני שוטרים אדם בו חשדו. "בעודו ישוב בחדר הבילוש כשידיו כבולות", נכתב בכתב האישום על האירוע שהתרחש בנובמבר 2012, "היכה אותו נאשם 2, בין היתר, על ידי כך שסטר בפניו, תפס את ראשו והטיחו בקיר, חבט בו באגרופיו וחנקו באמצעות האלה, והכל בנוכחות נאשמים 1 ו-5. לאחר מכן, הכה נאשם 1 את מתלונן 1 בחדר הבילוש באמצעות סטירות בפניו וכן הטיח את ראשו בקיר".

"במהלך האירוע המתואר לעיל", נכתב עוד, "אמרו הנאשמים למתלונן 1 כי לא יוכל לברוח מפניהם בגבעתיים מאחר שהם 'הבילוש של גבעתיים', ונאשם 2 הוסיף ואמר כי אם יראהו שוב ויסבור שהוא מנסה להמלט מפניו אזי 'ימעך וידרוס' אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכתב האישום מתוארות סטירות לחי והטחת ראש בקיר. אחד החשודים שהוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה אחר, שאירע במאי 2012, מתואר בכתב האישום כי חשוד שהגיע לתחנה הוכה אף הוא קשות על ידי הבלשים. "נאשם 2 דחף את מתלונן 2 לתוך משרד הבילוש, הורה לו לשבת על כסא, ולאחר שעשה כן, היכהו נאשם 2 באמצעות 'סטירת מצילתיים', בשתי כפות ידיו בו זמנית על שתי לחייו של מתלונן 2. כשביקש מתלונן 2 להתרומם, תפס נאשם 2 את ראשו והכניסו בין רגליו, תוך שהוא מצמיד את רגליו לראשו של המתלונן, והכל בנוכחות נאשמים 3 ו-4".

עוד מתואר בכתב האישום כי "בהיות המתלונן אחוז בין רגלי נאשם 2 במצב המתואר לעיל, היכהו נאשם 2 בכף יד פתוחה על צווארו ונאשמים 2, 3 ו-4 היכוהו, בין היתר, באמצעות בעיטות בפניו ובכל גופו ואף תוך שימוש באלות. כתוצאה מכך דימם מתלונן 2 מראשו. בשלב כלשהו, לאחר שמתלונן 2 נאזק בידיו, ביקש המתלונן 2 מנאשם 1 לשטוף את פניו המדממות. נאשם 1 סרב להיעתר לבקשה ושב והכה את מתלונן 2 מספר פעמים באמצעות אלה בידיו ובבטנו, בעודו אזוק בידיו. "בשלב מסוים במהלך האירוע, כשאמר מתלונן 2 כי בכוונתו להתלונן על כך במח"ש, השיב נאשם 2 כי יש לו 'ספריה' במח"ש וכי הוא 'מנפנף' את מח"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully