וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחז באוויר: פעלולן נתלה על מנוף בגובה 80 מטרים

ג'יימס קינגסטון הבריטי הציב את חייו על כף המאזניים ותלה את עצמו, על יד אחת בלבד, בלי מצנח ובלי רשת בטיחות. "כשאתה נתלה מגובה 80 מטרים, כל העיר פרושה תחת רגלייך"

תמונות גולשים

ישנם כאלה שהשעמום יכול להביא אותם לגבהים חדשים: אחד כזה הוא ג'יימס קינגסטון, צעיר בריטי בן 23 מסאות'המפטון באנגליה, שצילם את עצמו מטפס לגובה של עשרות מטרים על מנוף - וכל זה בלי מצנח ובלי רשת בטיחות. קינגסטון תיעד את עצמו באמצעות מצלמה שהייתה מחוברת לחזה שלו, החל מרגע הטיפוס ועד שהגיע לשיא הגובה - שם הוא הציב את חייו על כף המאזניים ותלה את עצמו, על יד אחת בלבד.

למרות שבכל רגע נתון הוא עלול להחליק וליפול אל מותו, קינגסטון מצליח לשמור על קור רוח לכל אורך הטיפוס. "בחרתי במנוף הזה בגלל הגובה שלו. נדיר למצוא מתקן כה גבוה בעיר שלי אז לא יכולתי שלא לנצל את ההזדמנות לטפס ולהשיג כמה תמונות מעולות".

נדרשו לקינגסטון 20 דקות לטפס 80 מטרים. "נשארתי למעלה שעה ליהנות מהנוף, לקפוץ קצת ולצלם את זה. לא תכננתי לעשות שום דבר, באמת. כל מה שרציתי זה להגיע בזמן לצפות בזריחה", סיפר. "כשאתה נתלה מגובה של 80 מטרים, כשכל העיר פרושה תחת רגליך", הוא אומר. "הפחד הוא דבר שאתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך".

השיגעון המוזר הזה התחיל בכלל ברוסיה, שם לאחרונה צעירים מכל רחבי המדינה מצלמים את עצמם מתגרים במוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully