וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין מהצפון הונה את לקוחותיו במיליוני שקלים

קובי דוד

3.6.2013 / 22:22

דניאל דרבקין מנצרת עילית הורשע בגניבה וקבלת דבר במרמה ב-53 מקרים שונים, לאחר שנהג להשתמש בכספים שהפקיד עבורם בנאמנות. "הפר את האמון שנתנו בו ושלח יד בכספם"

בית משפט השלום בנצרת הרשיע היום (שני) את עו"ד דניאל דרבקין בן 40 מנצרת עילית בהונאה במיליוני שקלים. כתב האישום המתוקן כלל שני אישומים חמורים לפיהם ניצל דרבקין את תמימותם של לקוחותיו וגנב כחמישה מיליוני שקלים מכיסם הפרטי במשך חמש השנים האחרונות. סעיפי האישום פירטו 53 מקרים של עבירות גניבה בידי מורשה וקבלת דבר במרמה.

דרבקין פתח חמישה חשבונות נאמנות בסניף נצרת עילית של בנק דיסקונט, אליהם הפקיד את הכספים הרבים, ועשה בהם שימוש פרטי. בכתב האישום נכתב כי "עורך הדין רימה את לקוחותיו, הפר את האמון שנתנו בו ושלח יד בכספם. במקרים אלה הנאשם לא עדכן את לקוחותיו על כך שהוא משתמש שלא כדין בכספם, מוציא מחשבון הנאמנות ושולח בהם יד במרמה לצורך ענייניו האישיים".

השופט נעמן אדריס נענה לבקשת באי כוחם של הצדדים שהבהירו לבית המשפט כי בהתאם להסדר, בכוונת הנאשם לנסות ולהחזיר את סכומי הכסף אותם לקח מלקוחותיו. לפיכך, ביקשו כי מועד הטיעונים לעונש והכנת תסקיר שרות המבחן בעניינו ייערכו בעוד כחצי שנה, על מנת שבפרק זמן זה יעסוק הנאשם בהחזרת הכסף.

החקירה התנהלה במפלג הונאה צפון לאחר שעשרה תושבי נצרת עילית התלוננו על עורך הדין, שברח לחו"ל בעקבות האירועים. בחודש פברואר דרבקין נעצר בנתב"ג עם נחיתתו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully