וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות גילו שהן בהריון באותו היום - וילדו יחד

גם ילדיהם של אריקה וטנישה אקלי מארה"ב יחגגו, כמו אמותיהן, יום הולדת משותף. "חשבנו שזה יהיה מגניב אם נלד באותו היום, לא ציפינו שזה יקרה". וכיצד בישרו לאמן על הפלא?

אריקה וטשינה אקלי הן זוג תאומות בנות 22 ממדינת מיין שבארה"ב, חלקו כל חייהן, כמו כל זוג תאומות, את ימי ההולדת שלהן. בצירוף מקרים בלתי נתפס, גם ילדיהם של השתיים יחגגו יחד לאחר שנולדו בדיוק באותו היום. צירוף המקרים לא מסתיים שם. אייבורי מיי קושינג, בתה של טשינה וקירן לייטון קרטר, בנה של אריקה, נולדו באותו היום, בהפרש של שעות בודדות, ובאותו בית החולים. ואם זה לא די, אמותיהן גילו שהן בהריון – באותו היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עשינו את בדיקות ההיריון יחד וגילינו שאנו בהריון באותו היום ועשינו את כל הבדיקות הרפואיות יחד". אריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חשבנו שזה יהיה מגניב אם נלד את התינוקות שלנו באותו היום, אבל לא ציפינו שזה יקרה", סיפרה טשינה ל"בנגור דיילי ניוז", מקומון יומי במיין. "עשינו את בדיקות ההיריון יחד וגילינו שאנו בהריון באותו היום ועשינו את כל הבדיקות הרפואיות יחד", הוסיפה אחותה. השתיים, להן קעקועים זהים בהן כתוב "תאומה 1" ו-"תאומה 2", בישרו לאמן את דבר הריונן, איך לא, באותו היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שאלתי את אמא שלי אם היא רוצה להחזיק תינוק אחד בכל יד". קירן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריקה סיפרה לה ראשונה וטשינה המתינה מספר שעות. "שאלתי את אמא שלי אם היא רוצה להחזיק תינוק אחד בכל יד, כמו שהיא עשתה איתנו. לא היה לה מושג על מה אני מדברת עד שאמרתי לה שגם אני בהריון". בראשון האחרון כתבה אריקה בעמוד הפייסבוק שלה: "אני כל כך מתרגשת! לא הצלחתי להירדם אז עליתי לתינוקייה לבדוק מה שלומו של הילד המתוק שלי. לא יכולה לחכות עד שאגיע הביתה!". הארבעה שוחחרו השבוע יחד מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully