וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך התרחש מסע הנקמה הקטלני בבנק - שלב אחר שלב

החוב שמנע משיכת מזומנים, השיבה לסניף הבנק עם הנשק ומסע הקטל שבמהלכו רצח שוטר מג"ב לשעבר 4 בני אדם, ובהם מנהל הסניף וסגנו. רצף ההתרחשויות בבאר שבע - רגע אחרי רגע

צילום: דניאל בוק, רומן ואינר, עומר מירון, ערוץ 10, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

מסע הרצח בסניף הבנק - שלב אחר שלב: שוטר משמר הגבול לשעבר עומד במרכזה של אחת מהפרשיות הקטלניות שזכורות בישראל, שהתרחשה היום (שני) בבאר שבע. לפי חשד המשטרה, פעילותו נבעה מרצון לנקום בעובדי סניף בנק הפועלים בעיר, לאחר שנדחתה בקשתו למשוך כסף מזומן מכספומט הסניף. כשחזר לסניף, ירה לכל עבר ורצח ארבעה בני אדם, בהם מנהל הסניף וסגנו. שלושה אחרים נפצעו, לפני ששם קץ לחייו. כך זה התרחש, רגע אחרי רגע.

הירי בבאר שבע - כותרות אחרונות
הנרצחים בירי בבאר שבע: מנהל סניף הבנק וסגנו
עדים בבאר שבע: "שני אנשים לידי נורו בגב"
מסע הנקמה בבאר שבע: רצח 4 בני אדם על רקע מצוקה כלכלית
ארבעה הרוגים מירי בבנק בבאר שבע; החשוד התאבד

5 הרוגים ופצוע קשה באירוע ירי בבנק הפועלים, ב"ש. מאי 2013. חדשות 24
המניע לנקמה: סירוב לקבלת הלוואה. סניף בנק הפועלים בבאר שבע לאחר המקרה/חדשות 24

שעות הבוקר - משיכת המזומנים מסורבת: החשוד, תושב העיר בן 40, נכנס לסניף בנק הפועלים ברחוב ז'בוטינסקי בבאר שבע, במטרה למשוך כסף מהכספומט. כשנדחית בקשתו, הוא נכנס לסניף ומנסה להסדיר את קבלת הסכום מול עובדי הבנק, אך ללא הצלחה. בעקבות זאת, הוא עוזב את המקום, וכפי הנראה הולך לביתו.


12:00 (שעה מוערכת) - הבקשה להלוואה נדחית: החשוד שב לסניף לאחר שאסף את נשקו האישי מדירתו, שבה הוא מתגורר עם הוריו, בסמוך לבנק. לדברי עדי ראייה שהיו במקום, הוא אינו פותח בירי בשלב זה אלא מבקש למשוך את הכסף בשנית, למרות חוב כספי בסך 6,000 שקלים שגרם לסירוב הראשוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
5 הרוגים ופצוע קשה באירוע ירי בבנק הפועלים, ב"ש. מאי 2013. חדשות 24
המשטרה מגיעה למקום עם צוות משא ומתן, שכושל בניסיון לתקשר עם החשוד. זירת האירוע/חדשות 24

13:00 - מסע הנקמה: החשוד מחליט לנקום את סירוב הבנק לאפשר לו לקבל הלוואה. הוא פותח בירי לכל עבר ורוצח ארבעה בני אדם, בהם מנהל הסניף אבנר כהן, סגן מנהל הסניף מאיר זיטון, ענת אבן חיים לקוחת הסניף, ועידן סברי. שלושה בני אדם נוספים נפצעים מהירי, כפי הנראה מיד בראשית האירוע.

הדקות שלאחר הירי – היסטריה ודיווחים סותרים: לקוחות הבנק ועובדיו שמצליחים להימלט - נסים בבהלה מהמקום, אולם אחת מעובדות הסניף נלקחת כבת ערובה. עדי ראייה מבולבלים מדווחים למשטרה על שני חשודים שמעורבים באירוע. בשלב זה לא נשללת האפשרות כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

5 הרוגים ופצוע קשה באירוע ירי בבנק הפועלים, ב"ש. מאי 2013. חדשות 24
מנהל הסניף וסגנו בין ארבעת הנרצחים. סניף הבנק, היום/חדשות 24

הגעת המשטרה לזירה והמשא ומתן שכושל: צוותי לוחמה של ימ"מ ויחידת הסיור המרחבית של מחוז דרום מוזעקים לזירה, עמם מגיע למקום צוות התערבות של סיירת גבעתי, שנועד להתמודד עם אפשרות למשא ומתן עם החשוד, שעדיין מחזיק בעובדת כבת ערובה. הכוחות מכתרים את הסניף, ולדברי עדי ראייה כוח משטרתי מנהל משא ומתן עם החשוד מחנות סמוכה. הניסיון לתקשר עם החשוד לא צולח.

שחרור בת הערובה והתאבדות החשוד: בשלב זה מתפתחים חילופי אש בין הצדדים. החשוד מחליט לשים קץ לחייו, ויורה בעצמו למוות. כוחות משטרה זורמים לסניף, עובדת הבנק משוחררת ללא פגע והפצועים מפונים לבית החולים סורוקה בעיר. ראש העיר, רוביק דנילוביץ', סיכם בראיון לאולפן וואלה! חדשות: "יום קשה מאד ועצוב מאד לעיר באר שבע ולתושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully