וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הרוצח: כולם ידעו שהוא בדיכאון, למה לא לקחו את הנשק?

13.5.2013 / 14:52

לטענת משפחתו של גולן כהן, שוטר מג"ב החשוד שרצח את אשתו והתאבד, היחסים בין הזוג היו במשבר. הוא סיפר למשפחתו: "היא חתכה אותי בבשר החי". אמו: "ויתר על הכל עבורה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותן בן-דוד, קריינות: לירון בארי

פרשת הרצח וההתאבדות בבת ים מסתעפת: בני משפחתו של גולן כהן, שרצח את אשתו ואז התאבד – היו מכונסים מאז היוודע הטרגדיה אתמול בערב בביתם בירושלים. היום (שני) הם מגלים מה הייתה הסיבה האמיתית, לטענתם, למעשה המזעזע של יקירם. לדבריהם, בין כהן, שוטר מג"ב בן 35, לבין אשתו סיוון, סוהרת מג"ב בת 28, היו קשיים ביחסים - שהתפתחו למשבר של ממש. הם סיפרו לוואלה! חדשות שהוא אף היה שרוי בדיכאון והביעו את תסכולם נוכח העובדה שמפקדיו, אשר ידעו על מצבו הנפשי – לא לקחו מידיו את הנשק האישי, איתו בדיעבד, ביצע את הרצח וההתאבדות.

הרצח בבת ים - כותרות אחרונות:
זעם במשפחת הסוהרת שנרצחה: ”רוצים קבורה ממלכתית”
סיוון נרצחה כשבנה נמצא בבית: ”בחורה אהובה”
”רצחתי את אחותך, בוא לקחת את הילד לפני שאני מתאבד”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מצדיקים את הרצח ומשתתפים בצער המשפחה". גיסתו של גולן ואמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא היה בדיכאון וכולם ידעו את זה", אמר היום אחיו של כהן, מרדכי-מור. "הוא היה בן אדם מדהים. הייתה לו הכנסת אורחים כמו של אברהם אבינו. איפה המפקדים? איפה האחריות?", תהה האח השבור. למרות הכאב, הוא הבהיר שבני המשפחה מסתייגים הסתייגות מלאה ממעשיו. "אנחנו לא מצדיקים את הרצח ומשתתפים בצער המשפחה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"למה להציג את הבן שלי בתור רוצח?"

גם לאמו של כהן, גילה, טענות קשות נגד מג"ב, ונגד אשתו שלדבריה, מיררה את חייו. "היא לא אהבה אותו בזמן האחרון. יום ולילה היא רק עבדה", סיפרה האם שהוסיפה כי נטל גידול הילד של בני הזוג נפל על כתפיו של גולן. "היא לא הייתה אמא ולא הייתה אישה", אמרה והוסיפה: "היא הייתה מאד קרה וגרה בבית שלי שבע שנים. הוא קנה לה את הבית, הוא ויתר על הכל בשבילה. פתאום ביום חמישי היא אמרה לו 'אני לא רוצה אותך, אני רוצה להתגרש'".

גילה כהן סיפרה כי המפקד של בנה ידע על מצבו בעקבות הקשיים שחווה לכאורה בבית. "למה לא לקחו לו את הנשק", הלינה. היא סיפרה שגולן התוודה בפניה כי אשתו פוגעת בו ואמר לה: "היא חתכה אותי בבשר החי". אף שבני המשפחה ידעו על הקשיים שחווה גולן, לטענתם, הם בחרו שלא להתערב במערכת היחסים שבין בני הזוג. "תמיד היינו בעד שלום בית. גם גולן אמר לה 'אני מוכן להגיע איתך לשלום בית' אבל היא אמרה לו שהיא לא אוהבת אותו", אמרה האם. לדבריה, מדובר ב"ילד הכי טוב שבעולם שאף פעם לא עשה צרות". "הוא התאבד ביום הנישואים שלי. למה אני צריכה לקבל את זה? למה להציג את הבן שלי בתור רוצח? צריך לשמוע את שני הצדדים".

הוצאת הגופה מזירת הרצח בבת ים. ניב אהרונסון
הוצאת גופתה של סיוון כהן מהזירה, אמש/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully