וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצחתי את אחותך, בוא לקחת את הילד לפני שאני מתאבד"

12.5.2013 / 18:58

שוטר מג"ב כבן 30 חשוד שירה למוות באשתו בדירתם שבבת ים, ואז התקשר לאחיה וסיפר לו על שעולל. מיד לאחר מכן הוא ירה בעצמו, וכעבור שעה מת מפצעיו. המניע למעשה לא ידוע

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותן בן-דוד, קריינות: לירון בארי

חשד לרצח והתאבדות בבת ים: אשה בת 28 נורתה היום (ראשון) למוות בדירה ברחוב הרצל שבמערב העיר. בעלה, שוטר מג"ב, שעל פי החשד הוא זה שירה בה, ניסה לשים קץ לחייו בירייה, נפצע באורח אנוש בפלג גופו העליון ופונה לבית החולים. חרף הניסיונות להציל את חייו, מותו נקבע כעבור שעה.

סמוך לשעה 17:40 התקבלה במוקד מד"א הודעה על יריות בתוך דירה בבת ים. פרמדיקים של הארגון, יחד עם חובשים מאיחוד הצלה, הגיעו לזירה - שם מצאו בסלון הדירה שני בני אדם ירויים. אנשי הצוות הרפואי החלו בפעולות החייאה על שני הפצועים בניסיון לייצב את מצבם, אולם למרות המאמצים נאלצו לקבוע את מותה של האישה, עובדת בשירות בתי הסוהר, כבר בשטח. אחרי שבוצעה בו החייאה הועבר הגבר, כבן 30, לבית החולים וולפסון שבחולון, כשהוא במצב קשה מאד עד אנוש - אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

זירת רצח בבת ים, מאי 2013. ניב אהרונסון
שוטרים מחוץ לביתם של בני הזוג/ניב אהרונסון

המשטרה שהוזעקה אף היא לזירה החלה בחקירת האירוע. מפרטים ראשוניים עלה כי לאחר שהבעל ירה לכאורה באשתו, הוא התקשר לאחיה – ואמר לו "רצחתי את אחותך, בוא לקחת את הילד לפני שאני מתאבד". אז, לפי העדויות, הוא ירה בעצמו. האח, שמיהר למקום, מצא את השניים שותתי דם, כך מעדות שנתן לחוקרים. האקדח עמו לכאורה בוצע הרצח וניסיון ההתאבדות אותר בזירה, והמניע לגבי המעשה נבדק.

רצח בבת ים. מאי 2013. ניב אהרונסון
החוקרים בדירת בני הזוג/ניב אהרונסון

ארוע זה מצטרף לשורה ארוכה של מעשי רצח של נשים שאירעו לאחרונה. לפני שלושה ימים נעצר פרדי וינוקורסקי בחשד לרצח אשתו בתל אביב. החשוד התקשר בליל שישי למוקד המשטרה והודיע כי רצח את זוגתו. כוחות הצלה שהגיעו לבית, ברחוב ורד שבשכונת התקווה, מצאו בחדר השינה את גופתה של יוליה וינוקורסקי, בת 64, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים. מותה נקבע במקום. בעלה, בן 67, נעצר עם הגעת כוחות המשטרה ולא שיתף פעולה עם החוקרים.

בסוף השבוע האריך בית משפט השלום בירושלים בתשעה ימים את מעצרם של מתנדב המשטרה זאב גורליק ושל זוגתו אולגה - החשודים ברצח גרושתו, איריס גורליק-וסילייב, לפני שבועיים בירושלים. ההערכה היא כי השניים ביתרו את גופת הנרצחת וניסו לטשטש ראיות - כל זאת במטרה לזכות בדמי מזונות. לפני כעשרה ימים נודע כי איברהים אל-נעמי, תושב כסייפה בן 33 החשוד ברצח אמו החורגת, כרימן אל-נעמי, החזיק על פי החשד את גופתה במשך ארבעה ימים בתא המטען של מכוניתו.

בסוף החודש נעצר אסיר המרצה את עונשו בכלא שיטה על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, בחשד למעורבות ברצח אחותו בת ה-29, אם לשלושה מאום אל-פחם. הנרצחת נמצאה מוטלת ללא רוח חיים בביתה שבכפר, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. לדברי אחת השכנות, על מיטתה היו כתמי דם גדולים. כוחות משטרה שהגיעו למקום הרחיקו את ילדיה של הנרצחת מהבית ופינו את הגופה. תושבי הכפר סיפרו כי מדובר באישה נורמטיבית, שרק לפני כמה שבועות נישאה לתושב ואדי ערה.

באותו השבוע הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד כתב אישום נגד תושב המרכז בן 50 בגין רצח אשתו בסוף חודש מרץ, במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים בעת שנסעו במכוניתם יחד עם בתם, בת 15, בפתח תקווה. הגבר, שהועסק כמאבטח במוסד חינוכי בפתח תקווה והחזיק את כלי הנשק ברישיון, מואשם כי רצח את אשתו כיוון שהיא רצתה להתגרש ממנו. במקרה אחר, חוקרי המשטרה מאמינים כי האישה, בת 75, שנמצאה לפני חודש בדירה בבאר שבע כשהיא דקורה למוות, נרצחה על פי החשד על ידי בתה ובעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully