וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נתין זר אנס צעירה בת 19 בדרום תל אביב

12.5.2013 / 11:35

השניים הכירו אתמול והצעירה הסכימה לעלות לדירתו. שם על פי החשד, התנפל החשוד על הצעירה ואנס אותה באיומי סכין. בתום סריקות הוא נעצר והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו

חשד לאונס בתל אביב: נתין זר בן 25 נעצר אתמול (שבת) בחשד שאנס באיומי סכין תושבת תל אביב בת 19. על פי החשד, השניים הכירו אתמול בשעות הבוקר בדרום העיר ועלו לדירתו של החשוד בשדרות הר ציון, ככל הנראה, מרצונה החופשי של הצעירה. לאחר שהגיעו לדירתו, התנפל החשוד על הצעירה באיומי סכין ואנס אותה. הצעירה ניסתה להתנגד לו ונפצעה בידה קל מדקירת סכין.

עוד נחשד כי לאחר מכן, איפשר לה החשוד לצאת מהדירה והיא נמלטה מהמקום. החשוד נמלט אף הוא והסתתר. הצעירה התלוננה במשטרה, אשר פתחה בסריקות אחר החשוד. כאמור, הוא נמצא אמש על ידי משטרת מרחב יפתח ונעצר. המשטרה תביא אותו היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש להאריך את מעצרו.

בחודש שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ בן 26, החושף מסכת עבירות מין קשה שעברה צעירה בת 19 במועדון בדרום תל אביב, הכוללת מעשי אינוס וסדום על ידי שישה גברים במהלך מסיבת חילופי זוגות. מכתב האישום עולה כי הצעיר, שדרש כסף עבור הבאתה למועדון, אף אנס את הצעירה במכוניתו לאחר שהחזיר אותה מהמסיבה. פרט לנאשם המרכזי, מעורב בפרשה מכר של הצעירה, נגדו הוגשה השבוע הצהרת תובע לפיה סרסר בה. עד כה המשטרה לא עצרה אף אדם נוסף בחשד שהיה מעורב במעשי האונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully