וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 67 חשוד ברצח אשתו בתל אביב: "שוטר הגיע ולא התערב"

9.5.2013 / 3:59

יוליה ויזוקורסקי, בת 64, נמצאה ללא רוח חיים כשעל פלג גופה העליון סימני אלימות. שוטר שהוזעק לבית הזוג שעה וחצי קודם לכן עזב לאחר ש"לא הבחין" באירוע שמצריך טיפול

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

רצח בתל אביב: גבר התקשר הלילה (חמישי) למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אשתו. כוחות הצלה שהגיעו לבית, ברחוב ורד בשכונת התקווה, מצאו בחדר השינה גופתה של יוליה ויזוקורסקי, בת 64, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים. מותה נקבע במקום. בעלה, בן 67, נעצר עם הגעת כוחות המשטרה ולפי שעה אינו משתף פעולה עם החוקרים. פרופסור יהודה היס מהמכון לרפואה משפטית הגיע לזירה לבחון את גופת האישה.

כשעה וחצי לפני שהבעל התקשר למשטרה, הגיע שוטר לבית בני הזוג לאחר שאחד השכנים הזעיק אותו. מהמשטרה נמסר כי "השוטר, שהגיע מספר דקות אחרי כן ראה שהדלת נעולה, הסתכל דרך החלון אל תוך הבית וראה את הבעל מתהלך בבית". הוא עזב את המקום לאחר שלא הבחין בדבר שהצריך התערבות. אלון מגן, מפקד תחנת שכונות מסר כי האירוע יבדק: "הם מוכרים לנו לא מתחום האלימות במשפחה אלא רק מתחום סכסוכי השכנים".

בעל רצח את אשתו ברחוב ורד בתל אביב 9 במאי 2013. דרור עינב
זירת הרצח, הלילה/דרור עינב
רצח בתל אביב שכונת התקווה 9 במאי 2013. דרור עינב
זירת הרצח, הלילה/דרור עינב

שכנים שהכירו את בני הזוג, שעלו לארץ בשנות ה-90 מברית המועצות, סיפרו כי השניים היו מתווכחים לעיתים תכופות והמשטרה הוזמנה לביתם מספר פעמים. "אחד השכנים הזמין היום אחרי הצהריים את המשטרה. הם הגיעו והלכו", סיפרה אחת השכנות. לדבריה, האישה סיפרה לבעלת הדירה כי בעלה איים להרוג אותה. עוד סיפרו כי לשניים לא היו לילדים.

רצח בתל אביב שכונת התקווה 9 במאי 2013. דרור עינב
רצח בתל אביב שכונת התקווה 9 במאי 2013/דרור עינב

בשבוע שעבר הודה גבר כבן 42 כי רצח את גרושתו, בת 40, לאחר שנמצאה גופתה ועליה סימני אלימות בדירה בשכונת נווה יעקב בירושלים. הבעל לשעבר, שהה בדירה ונעצר יחד עם אשתו הנוכחית. על ידיו היו סימני פציעה, ככל הנראה ממאבק. על פי המשטרה, הוא מתנדב במחלק התנועה של המשטרה, ומחזיק בנשק, למרות שאין חשד כי הרצח בוצע באקדח. גופתה של הנרצחת נמצאה מבותרת.


עדכון ראשון 1:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully