וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד מטבח בארומה הרעיל אוכל של עובדת

2.5.2013 / 12:42

עובד מסניף בגבעת שמואל חשוד שהרעיל קופאית לאחר שזו העירה לו כי הוא עובד לאט מדי. העובדת הובהלה לבית החולים לאחר שאכלה סלט בו חומר רעיל - ככל הנראה ממיס שומנים

נקמה או טעות אנוש? עובד מטבח בסניף ארומה בגבעת שמואל נעצר אתמול (רביעי) בחשד שהרעיל קופאית שעובדת עמו. על פי החשד, הוא שפך חומר רעיל לתוך סלט שהכין לה, בעקבות סכסוך שהתפתח ביניהם. היא נזקקה לטיפול רפואי ואילו החשוד מכחיש שעשה זאת בכוונה. היום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

מהחקירה עולה כי ביום שני האחרון התפתח ויכוח בין הצעיר, תושב כפר בצפון בן 20, לבין קופאית שעובדת בסניף, לאחר שזו העירה לו כי עבודתו איטית מדי. על פי החשד, הצעיר החליט לבוא עמה חשבון. בתום המשמרת שלה, הזמינה הקופאית לעצמה סלט מהמטבח. החשוד הוא שהכין את הסלט, אך בנוסף לירקות ולרוטב, פיזר גם חומר רעיל - ככל הנראה ממיס שומנים.

הקופאית הלכה לביתה ולקחה עמה את המנה. לאחר שאכלה, חשה ברע והתפנתה לבית החולים, שם ביצעו בה הרופאים שטיפת קיבה ומצבה השתפר. חשדה עלה מיד כי הורעלה בידי העובד הכועס. אתמול הגיע מנהל הסניף למשטרת מרחב דן והגיש תלונה. שוטרי המרחב עצרו את הצעיר ולקחו אותו לחקירה.

במהלך החקירה קשר עצמו החשוד למעשים אך ציין שעשה זאת בטעות ובתום לב, ולא מתוך יצר נקמנות. למרות זאת, ביקשה המשטרה הבוקר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. השופט עידו דרויאן הורה לשחררו בתנאים מגבילים, אולם המשטרה התנגדה למהלך וביקשה לערער. אחר הצהריים צפוי בית המשפט המחוזי לדון בערעור והצעיר יישאר בינתיים במעצר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully