וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: דייג ירה בטעות בעינו צלצל - וניצל בנס

ברונו דה סוזה קוטינהו בן ה-34 ניקה את נשקו כשהכלי דמוי החנית נורה וחדר לראשו דרך עינו השמאלית. למרבה הפלא, הוא נותר בהכרה, קרא לסיוע ויצא בנזק מינימלי מהתקרית

ניצל בשן ועין: ברונו דה סוזה קוטינהו, דייג ברזילאי בוודאי מתקשה להאמין בעצמו כיצד שרד את הפציעה הזו. קוטינהו בן ה-34 ניקה את אקדחו ביום ראשון האחרון – אולם זה היה טעון, ושיגר היישר לעינו צ?לצ?ל (חנית דיג). הכלי דמוי-החנית, המשמש לדיג, ולציד בעלי חיים ימיים גדולים, ננעץ בעין השמאלית של הדייג ההמום. אורך הצלצל כ-30 סנטימטרים, והוא חדר לעומק של 15 סנטימטרים אל תוך ראשו של קוטינהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר לעומק של 15 סנטימטרים אל תוך ראשו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוטינהו, למרבה הפלא, נשאר בהכרה זמן רב, מספיק כדי להפעיל אזעקה, אותה שמעה דודתו. היא יצרה קשר עם שירותי ההצלה בפטרופוליס, הסמוכה לריו זה ז'נרו, ופונה לבית החולים. המנתחים הצליחו, בסופו של דבר, להוציא את החנית, אחרי עשר שעות ניתוח. העניין המדהים עוד יותר הוא שקוטינהו לא סבל מכל נזק מוחי. יתרה מכך, הוא עבר ניתוח שחזור בפניו ועינו ניצלה – אך הוא איבד את ראייתו בעין הפגועה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלצל שפילח את ראשו של קוטינהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביוני 2012 נודע על סיפור דומה להפליא, על נאסר לופז בן ה-16, תושב מיאמי שבפלורידה, שהצליח לשרוד לאחר שצלצל שאורכו כמטר פילח את ראשו, נכנס מהמצח ויצא דרך עורפו. לופז וחברו בן ה-15 יצאו לשחות ולדוג באגם סמוך למקום מגוריהם בדרום-מערב העיר. החבר עסק בהטענת רובה הדיג, וכשלחץ בטעות על ההדק - החנית החדה נורתה בעוצמה וננעצה במצחו של חברו. הלילה פורסמו גם קטעי וידאו שבהם ניתן לראות כי הוא בהכרה ואף מזיז את איבריו, בעודו מונחת במסוק בבית החולים כשהצלצל תקוע במצחו.

לא ייאמן: שרד בחיים לאחר שחנית פילחה את ראשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully