וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור יהודי ליד צפת: מכוניות הוצתו וכתובות רוססו

קובי דוד

23.4.2013 / 13:15

כתובות "תג מחיר" ו"אל תגעו לנו בבנות" וארבע מכוניות הוצתו בכפר עכברה בצפון. לבני: "זו תופעה אלימה ומכוערת של גזענות לשמה. צריך להילחם בה ביד קשה"

חשד לפעולת טרור יהודי: בכפר עכברה, ליד העיר צפת, הוצתו הלילה (שלישי) ארבעה כלי רכב. על הקיר הסמוך למקום ההצתה נכתב "אל תגעו לנו בבנות". משטרת צפת פתחה בחקירת האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר באירוע נבזי שפעל במטרה אחת ברורה - לפגוע בתושבי הכפר". הרכבים שהוצתו הלילה בעכברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מכלי הרכב שהוצתו שייכים לעו"ד ג'לאל חלחל, תושב הכפר. "מדובר באירוע נבזי שפעל במטרה אחת ברורה לפגוע בתושבי הכפר. אנחנו סומכים על המשטרה שיתפסו את החשודים ויפעלו במטרה לעשות סוף למעשים כאלה חמורים", אמר עו"ד חלאל, ששני הרכבים של אחיו ושכנו הוצתו גם הם.

שרת המשפטים, ציפי לבני, גינתה את האירוע בכפר עכברה. "מדובר בתופעה אלימה ומכוערת של גזענות לשמה. בתופעות כאלה, בהן יש מי שמונעים משנאה ושלוקחים את החוק לידיים, צריך להילחם ביד קשה ובכל מקום בו היא מתרחשת - בצפת או ביהודה ושומרון", אמרה השרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בתופעות כאלה, בהן יש מי שמונעים משנאה ושלוקחים את החוק לידיים, צריך להילחם ביד קשה ובכל מקום בו היא מתרחשת - בצפת או ביהודה ושומרון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר גדי גבריהו, יו"ר פורום "תג מאיר" - קואליציית ארגונים נגד גזענות בישראל, אמר כי "שריפת ארבעת הרכבים בכפר הערבי ליד צפת הלילה היא חלק מגל התקפות השנאה והגזענות המתפשט לכל רחבי הארץ. אוזלת היד של המשטרה, הפרקליטות, והסדרי הטיעון המקלים להם זוכים הנאשמים הבודדים שמגיעים לבתי משפט - מעודדים את מעשי האלימות כנגד מיעוטים בישראל. לפסקי ההלכה הגזעניים מבית מדרשם של הרב הראשי של צפת שמואל אליהו ושל של הרבנות הצבאית יש תרומה משמעותית לפשעים מסוג זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הרכבים השרופים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully