וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: דקר למוות את אחיו בגלל ריב על מכונית

23.4.2013 / 8:25

על פי החשד, במהלך ויכוח שהתגלע בין שני האחים בתוך חנות מכולת, דקר למוות אחד האחים את אחיו בן ה-45. החשוד בדקירה נמלט בתחילה מהמקום ונלכד זמן קצר לאחר מכן

צילום: דניאל בוק, עריכה: יבגני גרצנשטיין

חשד לרצח במשפחה בבת ים: גבר כבן 40 נמצא הבוקר (שלישי) ללא רוח חיים כשהוא דקור בחנות מכולת ברחוב ניצנה בעיר. במשטרה חושדים כי ריב שהתפתח בין אחים על רקע מכירת מכונית, הידרדר לעימות פיזי במהלכו דקר אח את אחיו ונמלט מהמקום. בתחילה, נמלט החשוד ברצח מהמקום, אולם הוא נלכד אחרי זמן קצר על ידי המשטרה. במקביל, צוות חוקרים של מז"פ אוספים עדויות מהזירה.

מחקירה ראשונית של התקרית עולה כי האחים החלו לריב על רקע מחלוקת כספית ביניהם, כאשר מסיבה שאיננה ברורה עדיין, בשלב מסוים שלף החשוד ברצח סכין ודקר כ-12 פעמים את אחיו. בעל המכולת שהבחין בתקרית הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה.

"סמוך לשעה 7:25 קיבלנו קריאה על גבר שנמצא מוטל על המדרכה סמוך למכולת. פרמידיקים שהגיעו למקום מצאו גבר בן 45 עם דקירות מרובות בפלג גופו העליון כשהוא מחוסר הכרה. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה, הוא הוכנס לניידת טיפול נמרץ אולם שם נקבע מותו", מסר דובר מד"א, זכי הלר.

רצח בת ים, אפריל 2013. דרור עינב
חנות המכולת שבחזיתה בוצע הרצח/דרור עינב

מקרה דקירה אחר אירע במהלך ערב שישי כאשר מחרוס זובידאת בן ה-18 נדקר למוות בחיפה. הנער בן ה-17 וחצי תושב העיר החשוד ברציחתו הודה בביצוע המעשה ואף שחזר אותו, כך נמסר אתמול ממשטרת חיפה. הנער נלכד שלשום יחד עם אמו בדירת מסתור לא הרחק ממקום האירוע. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו עד יום חמישי הקרוב ואת מעצר אמו בחשד למעורבות האירוע עד ליום רביעי הקרוב.

מחקירת המשטרה עולה כי התקרית אירעה במהלך תגרה בין שתי משפחות שהתפתחה בעקבות סכסוך בין שתי נערות בנות 13. זובידאת נמצא מוטל בשלולית דם ברחוב מאיר בעיר, כשהוא סובל מפצעי דקירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה - שם מת מפצעיו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully