וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: דגל נאצי התנוסס בכביש ירושלים תל אביב

15.4.2013 / 13:04

הנהגים הרבים שחלפו בכביש 1 נדהמו לראות דגל גדול עם צלב קרס. בעל השטח נלקח לחקירה, הודה כי הוא מזדהה עם ערכי הדגל אך הכחיש כי תלה אותו. "הוא יהודי וזה מה שמדהים"

חוסר רגישות מובהק: הנהגים בכביש 1 נדהמו הבוקר (שני) לגלות כי דגל נאצי התנוסס בגאווה באזור מבשרת ציון. הדגל - צלב קרס שחור בתוך עיגול לבן, על רקע אדום - נתלה דווקא ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל על גבי תורן גבוה בשטח פרטי. מאוחר יותר הוסר הדגל על ידי המשטרה. בעל המקום יזומן לחקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני רוצה שכל המדינה תדע מי גר שם ועשה מעשה כזה ביום הזה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעל המקום הודה שהוא מזדהה עם הערכים שהדגל מייצג, אך סירב להודות שהוא אחראי לתלייתו. ניידת של זיהוי פלילי הגיעה למקום וחיפשה דגימת טביעת אצבע שעשויה לסייע בחשיפת זהותו של התולה האנונימי.

אחד מהנהגים שנסעו הבוקר בכביש הוא אבי סימן טוב, שנדהם לגלות את המחזה. "בעל המקום אמר שהוא מבין את מי שתלה את הדגל אבל לא מודה שהוא תלה אותו, מזדהה איתו ושזה שטח שלו", סיפר לוואלה! חדשות. "הוא יהודי וזה מה שמדהים. ההמשטרה מנסה לקחת טביעת אצבע ואני רוצה שכל המדינה תדע מי גר שם ועשה מעשה כזה ביום הזה". כוחות משטרה הגיעו כאמור למקום והסירו את הדגל.

בשנה שעברה ועדת השרים לחקיקה אישרה את חוק איסור שימוש בסמלים וכינויים נאציים. על פי הצעת החוק של ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי), שימוש בכינוי "נאצי" או בסממן מהשואה, כמו לבישת הפיג'מות המפוספסות, ענידת הטלאי הצהוב וציור של צלב קרס - שלא במסגרת לימודים, דיווחים או תיעוד – יהיה אסור. מתוקף כך, ייאסר על קריאות "נאצי" לקבוצות אוכלוסיה שונות או לאנשי כוחות הביטחון. העבריין יהיה צפוי לעונש של חצי שנת מאסר וקנס של 100,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה חיפשה טביעות אצבע על הדגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully