וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: גופת אישה נמצאה בדירה בעיר

רמי שני

9.4.2013 / 20:39

קרוביה של האישה בת ה-75 מצאו אותה מוטלת ללא רוח חיים בביתה שבשכונת נחל עשן, כשבצווארה חתך עמוק. צוות מד"א קבע את מותה. בתה של האישה וחתנה עוכבו לחקירה

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

אישה בת 75 נמצאה הערב (שלישי) ללא רוח חיים בביתה שבשכונת נחל עשן בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של האישה, שעל גופה נמצאו סימני אלימות. צוותים גדולים של משטרת מחוז דרום הוקפצו לזירה כדי לחקור את המקרה. התום הערכת מצב שקיים תת-ניצב פרץ עמר הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית נגב. בתה של האישה ובעלה עוכבו לחקירה.

בתה ונכדיה של האישה, אשר גרים ביחידת דיור צמודה, באו היום לבקרה ומצאו אותה שוכבת על הרצפה עם חתך עמוק בצווארה. הם הזעיקו את המשטרה ואת מד"א, וצוות של הזיהוי הפלילי החל לאסוף ראיות בזירה. "קיבלנו קריאה לפנות ערב ומצאנו פה את האישה כשעל גופה סימני אלימות", אמר מפקד משטרת באר שבע, סגן ניצב תומר בדש, שהוסיף: "אחרי שצוות מד"א קבע את מותה, התחלנו לחקור את הנסיבות לאירוע". לדבריו, המשטרה נמצאת בשלבים ראשונים של החקירה ולא נפסלת אף סיבה אפשרית כגורם למוות.

האזור בו בוצע הרצח בבאר שבע

שפיר בוטנר, פרמדיק של מד"א שהוזעק למקום האירוע סיפר לוואלה! חדשות: "כשהגענו ראינו את האישה מוטלת בפתח הבית. ככל הנראה היא מתה כבר כמה שעות לפני כן". משיחה עם קרוביה של האישה עולה כי זו לא הטרגדיה הראשונה שפוקדת את המשפחה. לפני כמה שנים נהרגה בתה של האישה, שגופתה נמצאה הערב, בתאונת דרכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקהלות מחוץ לבית הנרצחת בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של תושב העיר, החשוד שירה למוות ביום חמישי האחרון במטפלת של אימו, אזרחית מולדובה בת 45. האיש לא הסביר את מניעיו לירי באישה, שביצע לכאורה באמצעות אקדח שאותו הוא נשא לצורך עבודתו כמאבטח במפעל בעיר. לאחר שהודה, שיחזר האיש את מעשיו. חוקרי המשטרה בוחנים מספר כיוונים אפשריים, כאשר אחת ההערכות היא כי הגבר, בן 60, חש מאוים מנוכחותה של האישה בסביבתו.

תושב ראש העין החשוד כי רצח בשבוע שעבר את אשתו במכוניתם בפתח תקווה, ימשיך אף לשהות במעצר - כך החליט בית משפט השלום בפתח תקווה. פרקליטו של החשוד, עורך דין אבי חימי, חזר בדיון על גרסתו של החשוד, שלפיה הכדורים נפלטו מאקדחו וכי אין מדובר ברצח. הוא ציין כי "לחשוד יש אינטרס שהחקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה". לדבריו, "החשוד עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר. החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה".

(עדכון ראשון - 18:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully