וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אברכים תקפו בן 67 ש"העיר להם על רעש"

3.4.2013 / 16:49

אין להם אלוהים: במוצאי השבת הפציר המותקף בכמה חסידי ויז'ניץ לשמור על השקט, במושב חרדי ליד גדרה. הם חשודים שהפילו אותו, בעטו בו ואף איימו: "נשלח עבריינים שיחסלו אות

נמשך גל תקיפות המבוגרים: כמה אברכים המשתייכים לחסידות ויז'ניץ חשודים כי במוצאי השבת האחרונה תקפו גבר בן 67 מהמושב החרדי בית חלקיה שליד גדרה, לאחר שהעיר להם על הרעש שגרמו. האיש נחבל בכמה אזורים בגופו, אך לא נזקק לטיפול רפואי מיידי. עם זאת, למחרת התקיפה הוא חש שלא בטוב והגיע להיבדק בית החולים קפלן ברחובות.

"בסביבות 23:00 בלילה שמעתי רעש ויצאתי לראות במה מדובר", הוא שיחזר. "ראיתי מספר צעירים שהקימו המון רעש במקום. בהתחלה לא ייחסתי לזה חשיבות וחשבתי שזה תיכף ייגמר. אחרי חצות הם המשיכו לעשות פה סיבובים, צעקו והרעישו מאוד".

חרדי שהוכה ע"י חרדים מקהילת ויז'ניץ , אפריל 2013. דרור עינב
"הם הפילו אותי על הרצפה, נתנו לי מכות ובעיטות והחלו לגרור אותי". סימני המכות על הגבר המותקף/דרור עינב

לאחר שלוש שעות החליט האיש לעשות מעשה: "בשעה 2:00 בלילה כבר לא יכולתי יותר ויצאתי אליהם". לדבריו, הוא אף ביקש מהשומר במושב שידאג לכך שהצעירים יפסיקו להרעיש. "לאחר שהוא אמר לי שהוא העיר להם כבר מספר פעמים והם לא מקשיבים לו, הלכתי לקראתם וביקשתי שיפסיקו עם הרעש הזה", סיפר. הוא כלל לא שיער כיצד יסתיים האירוע.

"הם אמרו: 'נשלח עבריינים שיחסלו אותך"

"התגובה שלהם הייתה מאוד אלימה. המבוגר ביניהם התחיל לצעוק לעברי, 'אתה לא תגיד לי מה לעשות, המושב לא שלך, אנחנו נעיף אותך, אנחנו נשלח עבריינים שיחסלו אותך' ועוד כל מני איומים. תוך כדי זה ה'בימבה' שלו נכנסה אליי לחצר, והחזקתי בה. הוא ניסה למשוך אותה לכיוונו ואני התנגדתי, ואז אחד המושבים נתלש". אז לדבריו, החלה האלימות הפיזית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חרדי שהוכה ע"י חרדים מקהילת ויז'ניץ , אפריל 2013. דרור עינב
"שברו לי משקפיים והרסו לי את אחת השיניים". הגבר שהותקף בביתו./דרור עינב

"שני צעירים אחרים שהיו במקום החלו לתקוף אותי. הם הפילו אותי על הרצפה, נתנו לי מכות ובעיטות והחלו לגרור אותי. תוך כדי זה ביד השנייה שלי תפסתי את צינור הגינה שלי והתחלתי להתיז עליהם מים בניסיון להתגונן, אבל הם המשיכו בשלהם". כשנגמר לבסוף האירוע, טלפן האיש למשטרה, ולמחרת אף הגיש תלונה נגד החשודים.

חרדי שהוכה ע"י חרדים מקהילת ויז'ניץ , אפריל 2013. דרור עינב
"אני סובל מבעיה בעמוד השדרה, והמצב החמיר", אמר בן ה-67 לאחר התקיפה/דרור עינב

"בעקבות התקיפה נחבלתי במספר מקומות ויש לי שפשוף רציני", הוא סיפר. "אני גם סובל מבעיה בעמוד השדרה והמצב החמיר. חוץ מזה שברו לי משקפיים והרסו לי את אחת השיניים. לאחר מכן התברר לי שמדובר בחסידי ויזניץ' שהתארחו אצל שכן שלי בחג בחדרי האירוח שלו".

מהמשטרה נמסר כי הוגשה תלונה על ידי התושב, וכי הנושא נחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully